Volvo już wcześniej wspierało tego typu sportowe imprezy. „Postanowiliśmy nawiązać współpracę z magazynem Runner’s World,
który promuje zdrowy tryb życia, ale także aktywizuje swoich czytelników do brania udziału w różnych sportowych wydarzeniach. Właśnie jednym z nich jest 13. Poznań Maraton” – powiedział Mariusz Nycz, Dyrektor Marketingu i PR w Volvo Auto Polska.
W projekcie Wyzwanie Runner’s World Powered by Volvo, 50 czytelników będzie przez 16 tygodni pod okiem trenera przygotowywać się do październikowego maratonu. Główną nagrodą może być właśnie nowe Volvo V40, które zostanie wylosowane wśród tych, którym udało się ukończyć maraton.
„Bieganie w Polsce, zarówno rekreacyjne jak i wyczynowe staje się coraz bardziej popularne. Dlatego staramy się systematycznie rozwijać nasz projekt i zainteresować nim nie tylko zawodowych biegaczy, ale również początkujących amatorów joggingu. W tym roku, oprócz sponsoringu samego maratonu w Poznaniu, wspieramy również przygotowania zawodników do biegu. Mam nadzieję, że atrakcyjna nagroda, która będzie czekać na mecie, dodatkowo zachęci biegaczy z całej Polski do udziału w 13. Poznań Maratonie” – podsumował Mariusz Nycz.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?