Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Safety. Jest to układ, który
przy użyciu czujnika laserowego wbudowanego w górną część szyby, monitoruje ruch przed samochodem. Jeżeli kierowca nie zareaguje na zwolnienie lub zatrzymanie pojazdu jadącego przed nim, samochód wyposażony w City Safety, automatycznie zahamuje unikając zderzenia. System jest aktywny przy prędkościach do 50 km/h.
Volvo XC60 z technologią City Safety jako wyposażeniem standardowym, jest dostępny już od 127 900 zł brutto.
Kierowcy mają na drodze wiele czynników rozpraszających, co sprzyja popularnym w mieście stłuczkom w tył pojazdu poprzedzającego. Volvo XC60, dzięki City Safety, redukuje to zagrożenie do minimum. Planując kampanię chcieliśmy pokazać urodę samochodu, jednocześnie podkreślając jego bezpieczeństwo. Ten model, to prawdziwa perełka w gamie Volvo, dlatego trzeba o nim mówić - uważa Łukasz Wójcik, Communication Manager z Volvo Auto Polska.
Volvo zaplanowało kampanię centralną, ogólnopolską, ale też dostarczyło materiały swoim autoryzowanym dealerom, którzy mogą prowadzić działania w lokalnych mediach.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?