Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Volvo XC40 wygrało tegoroczną rywalizację na samochód holowniczy roku. W rywalizacji wzięło udział 36 samochodów.
W naszym teście Volvo XC40 z silnikiem T4 2.0 o mocy 190 KM z 8-biegową, automatyczną skrzynią biegów Geartronic. Mierzy 4.425 m długości, do 100 km/h rozpędza się w 8.4 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 210 km/h. W prezentowanej wersji T4 kosztuje od 165 300 zł.
W naszym teście Volvo XC40 w wersji Momentum z silnikiem D4 2.0 o mocy 190 KM z 8-biegową, automatyczną skrzynią biegów Geartronic i napędem 4x4. Mierzy nieco ponad 4,4 m długości, do 100 km/h rozpędza się w 7,9 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 210 km/h. W prezentowanej wersji kosztuje od 184 450 zł.
Euro NCAP przeprowadziło kolejne testy zderzeniowe. Zbadano bezpieczeństwo dwóch modeli, a my prawdzamy czy obyło się bez wpadki.
Po modelach XC90 oraz XC60, które okazały się hitami na rynku motoryzacyjnym, pojawił się ich młodszy brat, XC40. Nowe Volvo XC40 to pierwszy model zbudowany na platformie CMA.
Rok temu wygrał Peugeot 3008, w 2016 roku Opel Astra, w 2015 roku Volkswagen Passat. W 2018 roku zwycięzca pokonał m.in. Seata Ibizę i BMW Serii 5.