Początki były trudne. Zaplanowany odcinek 3,4 km trasy miał powstać w 32 miesiące. Jednak problemy z transportem, podwyższony stan wody w Wiśle i nieścisłości techniczne przesuną plany o ponad 4 miesiące. Zaraz po otwarciu nowej przeprawy Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad miała rozpocząć modernizację mostu Grota-Roweckiego i uzupełnić północny fragment ekspresowej obwodnicy miasta.
**CZYTAJ TAKŻE
Warszawa: strefa płatnego parkowania w kolejnych dzielnicachNowa akcja społeczna "Warszawa parkuje"**
Tak brzmiała optymistyczna wersja budowy mostu. Drogowcy zapewniają, że robią, co mogą, aby dokończyć prace na czas.Niestety, pozostałe prace są zależne od pogody. Brakuje ostatniej warstwy nawierzchni. Jeżeli pogoda w nadchodzących miesiącach spełni nasze oczekiwania na jesień, nie będzie można położyć asfaltu. Stan wody w Wiśle również nie sprzyja postępom.
Z powodu podwyższonego stanu ekipa coraz częściej wstrzymuje prace nad budową przęseł nurtowych. Robotnicy demontują część przygotowanych dotąd szalunków i zbrojeń. Poziom wody nadal utrzymuje się powyżej stanu alarmowego.
Więcej w serwisie warszawa.naszemiasto.pl
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?