Nowa Mazda CX-5 to pierwszy kompaktowy SUV Mazdy - mówi Steffen
Schick, dyrektor zarządzający w EurotaxGlass’s Global Services Division . - Technologia SKYACTIV Mazdy ukazuje ogromny potencjał, łącząc bardzo wydajny zespół napędowy, lekkie nadwozie i dynamiczny układ jezdny. Najniższe w klasie zużycie paliwa i emisja dwutlenku węgla poniżej 120 g/km to dbałość o środowisko przy zachowaniu dynamiki i przyjemności z jazdy.
Kompaktowy SUV CX-5 to pierwszy z nowej generacji samochodów Mazdy, a także pierwszy w Europie, który łączy nowy kierunek stylizacyjny KODO - Dusza Ruchu z technologią SKYACTIV. Design i stosunek ceny do osiągów sprawi, że CX-5 będzie wyjątkowo interesującą propozycją. Steffen Schick zaznaczył także, że mieszanka efektownego wyglądu, przyjaznego nastawienia do środowiska, niskiego zużycia paliwa i emisji dwutlenku węgla, atrakcyjnej ceny i bogatego wyposażenia seryjnego przekłada się na przewidywany niski całkowity koszt eksploatacji Mazdy CX-5.
Już same powyższe zalety usprawiedliwiałyby wysoką wartość rezydualną, ale Mazda CX-5 jest także znakomicie wyposażona pod względem bezpieczeństwa, w innowacyjne technologie takie jak np. układ automatycznego hamowania (SCBS) i układ monitorowania tyłu pojazdu (RVM), który wyróżniono nagrodą "Euro NCAP Advance". Mazda potwierdziła także reputację producenta niezawodnych samochodów - Mazda3, Mazda5 i Mazda6 zajmują obecnie czołowe miejsca na liście samochodów poddanych testowi na dystansie 100 tys. km przez niemiecki tygodnik Auto Bild.
Wszystko to pozwala umieścić Mazdę CX-5 bardzo wysoko w rankingu przewidywanej wartości rezydualnej w segmencie kompaktowych SUV-ów. Eurotax szacuje, że po trzech latach i 60 tys. km przebiegu Mazda CX-5 4WD ze 150-konnym silnikiem Diesla zachowa 53 % pierwotnej wartości. To sytuuje ją wśród najlepszych samochodów segmentu kompaktowych SUV-ów w Niemczech.
To znakomita wiadomość dla europejskich klientów flotowych szukających samochodu, który nie tylko będzie zwracał uwagę wyjątkową stylizacją, ale zapewni obniżenie kosztów operacyjnych, a na przestrzeni kilku lat zachowa większą wartość niż wiele konkurencyjnych modeli.
Jesteśmy zadowoleni, że Eurotax wziął pod uwagę przełomowy charakter technologii SKYACTIV, która gwarantuje klientom flotowym najniższe w klasie emisję dwutlenku węgla i zużycie paliwa, idące w parze z doskonałymi właściwościami dynamicznymi - powiedział Christian Blank, dyrektor ds. flotowych Mazdy w Europie. - Europejscy klienci zwracają się w stronę mniejszych, wszechstronnych pojazdów, takich jak kompaktowy SUV Mazda CX-5. Wierzymy, że ten model przypadnie do gustu przedsiębiorcom, reprezentującym różne branże, od małych i średnich firm po olbrzymie koncerny, ale szukających nowego samochodu, który zasili ich floty. Samochodu, który podkreśli dbałość o środowisko naturalne, ale bez poświęcania przyjemności z jazdy czy atrakcyjnego wyglądu.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody