Ten klasyk zyskał sympatię tysięcy motocyklistów dzięki swej prostej
i niezawodnej konstrukcji. Jeden cylinder, brak rozrusznika elektrycznego,
bez chłodzenia cieczą i z bębnowymi hamulcami dostarcza użytkownikowi sporo
emocji.
Modele produkowane od 1984 roku są bardzo trwałe. Przy kupnie należy
go właściwie osłuchać niż oglądać. Dobry mechanik przy włączonym silniku
natychmiast stwierdzi w jakim jest stanie.
Do gruntownego przeglądu należy sprawdzenie łożyska główki ramy i wahacza
jak również amortyzatora teleskopowego. Całkowity brak plastiku, dużo chromu
i duży czterosuwowy singiel czynią z SR 500 symbol pewnej epoki.
Dane techniczne
Silnik jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem, dwa zawory
Pojemność 499 ccm
Moc 27 KM
Skrzynia biegów pięciostopniowa
Prędkość maksymalna 142 km/h
Zużycie paliwa 4,9 l/100 km
Plusy
- poręczne podwozie
- trwały silnik
- klasyczna sylwetka
Minusy
- wibracje silnika
- słabe hamulce
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody