Zaufanie Polaków

(c)
Fot. DaimlerChrysler
Fot. DaimlerChrysler
Polacy chcieliby jeździć Mercedesem lub Nissanem oraz tankować na stacjach PKN Orlen i Jet. Tak wynika z badania konsumenckiego European Trusted Brands 2005 przeprowadzonego przez Reader’s Digest.

Fot. DaimlerChrysler
Fot. DaimlerChrysler

 

W tegorocznej edycji badania uczestniczyło ponad 24 tys. respondentów z 14 europejskich państw w tym 1 400 Polaków. Pytano ich o stosunek do produktów z 20 kategorii.

Fot. Nissan
Fot. Nissan

Złoto European Trusted Brands wśród marek samochodowych otrzymał w Polsce Mercedes-Benz. Zebrał on największą liczbę głosów. Srebro European Trusted Brands za najwyższe notowania w kryteriach: jakość, stosunek wartości do ceny, zaspokojenie potrzeb klientów i silny

Fot. PKN Orlen
Fot. PKN Orlen

wizerunek zdobył Nissan. Wśród stacji benzynowych złoto przypadło w udziale Orlenowi, a srebro Jetowi.

 

Pierwsza edycja badania European Trusted Brands odbyła się w 2001 r. Jego celem jest ustalenie grupy marek, instytucji i 

Zaufanie Polaków

zawodów cieszących się największym zaufaniem społecznym. Następnie wyróżnione marki oceniane są w ramach czterech kryteriów: jakość, wartość, wizerunek i zrozumienie potrzeb konsumenta. Badaniu poddawani są mieszkańcy  Austrii, Belgi, Czech, Finlandii, Francji, Węgier, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Portugalii, Rosji, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. W 35 kategoriach wybierają marki godne zaufania: 20 marek międzynarodowych i 10 lokalnych.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty