W tegorocznej edycji badania uczestniczyło ponad 24 tys. respondentów z 14 europejskich państw w tym 1 400 Polaków. Pytano ich o stosunek do produktów z 20 kategorii.
Złoto European Trusted Brands wśród marek samochodowych otrzymał w Polsce Mercedes-Benz. Zebrał on największą liczbę głosów. Srebro European Trusted Brands za najwyższe notowania w kryteriach: jakość, stosunek wartości do ceny, zaspokojenie potrzeb klientów i silny
wizerunek zdobył Nissan. Wśród stacji benzynowych złoto przypadło w udziale Orlenowi, a srebro Jetowi.
Pierwsza edycja badania European Trusted Brands odbyła się w 2001 r. Jego celem jest ustalenie grupy marek, instytucji i
zawodów cieszących się największym zaufaniem społecznym. Następnie wyróżnione marki oceniane są w ramach czterech kryteriów: jakość, wartość, wizerunek i zrozumienie potrzeb konsumenta. Badaniu poddawani są mieszkańcy Austrii, Belgi, Czech, Finlandii, Francji, Węgier, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Portugalii, Rosji, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. W 35 kategoriach wybierają marki godne zaufania: 20 marek międzynarodowych i 10 lokalnych.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?