Zintegrowany system radaru i kamery Delphi w samochodach Volvo

(ip)
Pierwszy na świecie zintegrowany system radaru i kamery Delphi będzie montowany od przyszłego roku w samochodach Volvo fot: Delphi
Pierwszy na świecie zintegrowany system radaru i kamery Delphi będzie montowany od przyszłego roku w samochodach Volvo fot: Delphi
Każdego roku na drogach całego świata ginie ponad milion osób. W samej tylko Europie około 250 tysięcy osób zostaje poważnie rannych w wypadkach drogowych, a w ubiegłym roku na drogach zginęło 28.000 osób. Badania wykazały, że 90% wypadków zostało spowodowanych błędami kierowców. Te tragiczne statystyki mogą zostać zminimalizowane przy użyciu zaawansowanych systemów wspierania kierowcy, jak RACam firmy Delphi, który będzie montowany w samochodach Volvo mających się pojawić na rynku pod koniec 2014 roku.

Zdobywający nagrody system RACam firmy Delphi łączy w jednym zaawansowanym module systemy czujników radarowych,

Pierwszy na świecie zintegrowany system radaru i kamery Delphi będzie montowany od przyszłego roku w samochodach Volvo fot: Delphi
Pierwszy na świecie zintegrowany system radaru i kamery Delphi będzie montowany od przyszłego roku w samochodach Volvo fot: Delphi

kamer wizyjnych i fuzji danych, umożliwiając wykorzystanie pełnej gamy funkcji aktywnego bezpieczeństwa.
„Nasz system nie tylko oferuje producentom samochodów kompletne portfolio zaawansowanych technologicznie systemów wsparcia kierowcy, które pomogą im zdobyć 5 gwiazdek w nowych testach bezpieczeństwa Euro NCAP, ale jest również zaprojektowany tak, aby być znakomicie tańszym, lżejszym oraz mniejszym w porównaniu z niezintegrowanymi systemami – mając na celu dostarczenie korzyści producentom samochodów podczas projektowania pojazdów”, powiedział Jugal Vijayvargiya, prezydent działu Delphi Electronics & Safety.

Będąc od lat partnerem koncernu Volvo, Delphi dostarcza czujniki dla Grupy Volvo, która jest jedynym producentem samochodów, uczestniczącym w projekcie SARTRE (bezpieczne pojazdy drogowe w służbie środowiska naturalnego), który zakończył się z sukcesem w 2012 roku. Pojazd SARTRE składał się z wiodącej ciężarówki, za którą podążały trzy samochody Volvo (S60, V60 i XC60) – wszystkie kierowane przez autonomiczne systemy i osiągające prędkości do 90 km/h.
Delphi jest również częścią projektu Non Hit Car and Truck, szwedzkiego narodowego programu badawczego, w ramach którego firmy Volvo Trucks i Volvo Car Group opracowują nowe generacje aktywnych systemów bezpieczeństwa i zautomatyzowanych systemów kierowania pojazdami.

Od ponad 70 lat firma Delphi pomaga kierowcom na całym świecie w tym, by pozostawali skoncentrowani na drodze poprzez integrację funkcjonalności systemów elektronicznich i systemów bezpieczeństwa. Dzisiaj Delphi oferuje kierowcom wiele technologii zaprojektowanych po to, by pomagały zapewnić bezpieczeństwo jazdy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Policja podsumowała majówkę na polskich drogach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty