Zmiany w kierownictwie Seata

(pp)
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Jurgen Stackmann zastąpił Jamesa Muira na stanowisku szefa marki Seat. Jego głównym zadaniem będzie zwiększenie sprzedaży oraz dochodów hiszpańskiego producenta.
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen

Wcześniej, Stackmann pracował m.in. dla Forda, zaś od kilku lat zajmował się sprzedażą w całym koncernie Volkswagen. Niemiec stanie przed niezwykle trudnym zadaniem - kilka tygodni temu Muir twierdził, iż przyszłość Seatowi zapewni podwojenie liczby klientów.

W 2013 roku odnotowano niewielki wzrost sprzedaży. Za sprawą nowych modeli Leon oraz Toledo, Seat znalazł o 9% więcej nabywców niż w analogicznym czasie przed rokiem. W I kwartale, na zakup auta tej marki zdecydowało się 87,1 tys. klientów.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty