W trakcie kampanii, każdy kierowca będzie mógł dowiedzieć się jak uzyskać realne oszczędności dzięki wiedzy zdobytej w
wirtualnej rzeczywistości. Od 14 listopada na swojej stronie internetowej Shell prezentuje serię interaktywnych, mini-gier pomagających kierowcom zdobyć umiejętności, których potrzebują by móc jeździć ekonomicznie i ograniczyć koszty tankowania.
Mini-gry to zabawny i szybki sposób by podzielić się z kierowcami podstawowymi informacjami z zakresu ekonomicznej jazdy. Pierwsza z nich - Wyzwanie Shell FuelSave jest już dostępna na stronie. Zwycięscy kierowcy będą mogli cieszyć się zarówno ze zdobytej wiedzy jak i ufundowanych przez Shell nagród – iPada, iPhona, iPoda Nano i 30 iPodów Shuffle. Pięć kolejnych gier ukaże się w najbliższych miesiącach. Osiągniętymi wynikami możemy podzielić się z przyjaciółmi i z całym światem poprzez media społecznościowe.
Cel – Milion stanowi kolejny krok w wysiłkach Shell mających na celu zapewnienie zaawansowanych i bardziej efektywnych produktów, takich jak Shell FuelSave 95 i Shell FuelSave Diesel. Poprzez nową kampanię Shell pragnie promować mądrzejsze wykorzystanie energii wśród kierowców na całym świecie. Wcześniejsze inicjatywy edukacyjne, w temacie oszczędności paliwa, obejmowały nagradzanie najbardziej ekonomicznych kierowców, biorących udział w konkursie „World’s Smartest FuelSavers” w 2010 roku oraz ustanowienie rekordu Guinnessa na największą na świecie lekcję oszczędności paliwa podczas Światowego Dnia Shell FuelSave, w październiku 2011 roku.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?