Dotychczas, Twizy oferowane było wyłącznie jako dwuosobowy pojazd miejski, właściwie pozbawiony przestrzeni bagażowej. Z myślą o małych przedsiębiorstwach lub firmach kurierskich działających w centrach miejskich aglomeracji, Renault zbudowało jednak praktyczną odmianę cargo.
W celu zagospodarowania miejsca ładunkowego, Renault zrezygnowało z tylnego fotela i przeprojektowało tylną część nadwozia. W efekcie, samochód posiada teraz bagażnik o pojemności 180 litrów, a dostęp do niego ułatwia pokrywa otwierana pod kątem 90 stopni.
Twizy Cargo będzie dostępny w dwóch wersjach silnikowych. Podstawowy model (L6e) ma być napędzany przez motor elektryczny o mocy 5 KM, co pozwala na osiągnięcie 45 km/h. Natomiast wersja L7e, będzie wyposażona w 12-konny silnik, dzięki czemu auto osiągnie nawet 80 km/h. Zasięg dostawczego Twizy na jednym ładowaniu baterii wynosi od 50 do 80 km.
We Francji, ceny tegi modelu zaczynają się od 6,7 tys. euro.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?