Wzrost sprzedaży w Azji oraz rosnące zapotrzebowanie na małe samochody będą oznaczały zwiększenie globalnej sprzedaży o 50 procent do 8 mln pojazdów rocznie do 2015 r., dzięki czemu producent przejdzie z fazy restrukturyzacji do ekspansji.
**CZYTAJ TAKŻE
Ford B-Max z silnikiem EcoboostFord Kuga dla kitesurferów**
Dyrektor zarządzający Alan Mulally powiedział, że do 2020 r. 55 procent wolumenu sprzedaży będą stanowiły małe samochody.
Tym samym całkowite zadłużenie koncernu zostanie zredukowane do około 10 miliardów dolarów do roku 2015, w porównaniu z 16,6 miliardami dolarów na dzień 31 marca 2011 r. oraz z 33,6 miliardami dolarów pod koniec 2009 roku.
Ford spodziewa się także wzrostu zysku operacyjnego do poziomu 8 - 9 procent do roku 2015 z 6,1 procent w 2010 roku.
Co najważniejsze, Ford będzie finansować swoją ekspansję bez zaciągania nowego długu i przy jednoczesnym zwiększeniu zysku operacyjnego.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?