Firma BP Gas Polska została zwycięzcą w konkursie "Firma przyjazna klientowi", organizowanym przez Ogólnopolski Program Certyfikacyjny. Jest to druga z rzędu nagroda dla BP w tym plebiscycie.
Jury w składzie ekspertów z min. firmy badawczej NORSTAT, oceniało takie aspekty jak komunikacja z klientem, poziom jego satysfakcji a także ocena działań w zakresie obsługi klienta.
**CZYTAJ TAKŻE
Mniej polskich paliw na stacjach BPDużo tankujesz, mało zyskujesz**
- Najważniejszym elementem tego audytu były dla nas głosy klientów - powiedział Piotr Maślakiewicz, dyrektor zarządzający BP Gas Polska. - Chcieliśmy się dowiedzieć, jak nas oceniają, poznać ich opinię na temat naszego przygotowania do właściwego zarządzania wzajemnymi relacjami.
W nagrodę, BP Gas Polska może posługiwać się godłem "Firma przyjazna klientowi".
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?