Na jego bazie studenci politechniki z Monachium zbudowali prototyp BMW Konzept eRR. Konstruktorzy nie zdradzają ani parametrów zespołu napędowego, ani nie mówią wprost o osiągach. Zasygnalizowali jedynie, że eRR będzie bardzo sprawnie odjeżdżał z miejsca. Na pierwszych metrach, do 50-60 km/h 199-konne S 1000 RR może mieć problem z dotrzymaniem mu kroku.
Natychmiastowe oddawanie momentu obrotowego oraz szeroki zakres obrotów użytecznych powinny zaprocentować podczas jazdy po torze, z myślą o której eRR był projektowany - nie posiada lusterek, kierunkowskazów, tylnego błotnika i bieżnikowanych opon.
O obecności elektrycznego napędu przypominają zielone akcenty na owiewkach, felgach, zbiorniku paliwa i kanapie.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?