Konzept eRR. Elektryczna niespodzianka od BMW

łs
BMW Konzept eRRNa bazie supersportowego S 1000 RR studenci politechniki z Monachium zbudowali prototyp BMW Konzept eRR. Konstruktorzy nie zdradzają ani parametrów zespołu napędowego, ani nie mówią wprost o osiągach. Zasygnalizowali jedynie, że eRR będzie bardzo sprawnie odjeżdżał z miejsca. Fot. BMW
BMW Konzept eRRNa bazie supersportowego S 1000 RR studenci politechniki z Monachium zbudowali prototyp BMW Konzept eRR. Konstruktorzy nie zdradzają ani parametrów zespołu napędowego, ani nie mówią wprost o osiągach. Zasygnalizowali jedynie, że eRR będzie bardzo sprawnie odjeżdżał z miejsca. Fot. BMW
Motocykle marki BMW słyną z technicznego wyrafinowania, a supersportowy S 1000 RR uchodzi za jedną z najlepszych maszyn w segmencie.
BMW Konzept eRRNa bazie supersportowego S 1000 RR studenci politechniki z Monachium zbudowali prototyp BMW Konzept eRR. Konstruktorzy nie zdradzają ani
BMW Konzept eRR

Na bazie supersportowego S 1000 RR studenci politechniki z Monachium zbudowali prototyp BMW Konzept eRR. Konstruktorzy nie zdradzają ani parametrów zespołu napędowego, ani nie mówią wprost o osiągach. Zasygnalizowali jedynie, że eRR będzie bardzo sprawnie odjeżdżał z miejsca.

Fot. BMW

Na jego bazie studenci politechniki z Monachium zbudowali prototyp BMW Konzept eRR. Konstruktorzy nie zdradzają ani parametrów zespołu napędowego, ani nie mówią wprost o osiągach. Zasygnalizowali jedynie, że eRR będzie bardzo sprawnie odjeżdżał z miejsca. Na pierwszych metrach, do 50-60 km/h 199-konne  S 1000 RR może mieć problem z dotrzymaniem mu kroku.

BMW Konzept eRRNa bazie supersportowego S 1000 RR studenci politechniki z Monachium zbudowali prototyp BMW Konzept eRR. Konstruktorzy nie zdradzają ani
BMW Konzept eRR

Na bazie supersportowego S 1000 RR studenci politechniki z Monachium zbudowali prototyp BMW Konzept eRR. Konstruktorzy nie zdradzają ani parametrów zespołu napędowego, ani nie mówią wprost o osiągach. Zasygnalizowali jedynie, że eRR będzie bardzo sprawnie odjeżdżał z miejsca.

Fot. BMW

Natychmiastowe oddawanie momentu obrotowego oraz szeroki zakres obrotów użytecznych powinny zaprocentować podczas jazdy po torze, z myślą o której eRR był projektowany - nie posiada lusterek, kierunkowskazów, tylnego błotnika i bieżnikowanych opon.

O obecności elektrycznego napędu przypominają zielone akcenty na owiewkach, felgach, zbiorniku paliwa i kanapie.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty