Zontes 125 C. Wystarczy prawo jazdy kategorii B

Mariusz Michalak
Mariusz Michalak
Nowy ZONTES 125 C jest wyposażony w ten sam, chłodzony cieczą, 4-suwowy i jednocylindrowy silnik o pojemności 125 cm3, który jest obecnie stosowany w modelach G1, U, U1, Z2 oraz GK 125.
Nowy ZONTES 125 C jest wyposażony w ten sam, chłodzony cieczą, 4-suwowy i jednocylindrowy silnik o pojemności 125 cm3, który jest obecnie stosowany w modelach G1, U, U1, Z2 oraz GK 125. Zontes
Zontes 125 C to nowość, na którą czekało wielu fanów tej motocyklowej marki. Już od momentu pojawienia się na motocyklowych targach EICMA w Mediolanie, 125 C cieszył się ogromną popularnością wśród osób poszukujących motocykla dostępnego na prawo jazdy kategorii B, lub A1.

Nowy ZONTES 125 C jest wyposażony w ten sam, chłodzony cieczą, 4-suwowy i jednocylindrowy silnik o pojemności 125 cm3, który jest obecnie stosowany w modelach G1, U, U1, Z2 oraz GK 125. Moc maksymalna wynosząca 14,7 KM współgra z odpowiednio zestopniowaną 6-biegową skrzynią oraz sprzęgłem antyhoppingowym. Za zasilanie odpowiada elektroniczny układ wtrysku Bosch, a układ hamulcowy wyposażony został w ABS.

Nowy ZONTES 125 C jest wyposażony w ten sam, chłodzony cieczą, 4-suwowy i jednocylindrowy silnik o pojemności 125 cm3, który jest obecnie stosowany w
Nowy ZONTES 125 C jest wyposażony w ten sam, chłodzony cieczą, 4-suwowy i jednocylindrowy silnik o pojemności 125 cm3, który jest obecnie stosowany w modelach G1, U, U1, Z2 oraz GK 125. Zontes

ZONTES 125 C jest również wyposażony w układ wydechowy wykonany w całości ze stali nierdzewnej, z poprowadzoną całkowicie poziomo końcówką, bezkluczykowy układ zapłonu, podwójny port szybkiego ładowania USB oraz wydajne oświetlenie wykonane w technologii Full-LED. Dźwignie hamulca i sprzęgła na kierownicy oraz hamulca nożnego i zmiany biegów posiadają regulację, więc ergonomię motocykla można dostosować pod swoje preferencje. Do dyspozycji jest czytelny ekran LCD. Jego kąt ułożenia też można regulować.

Nowy motocykl Zontesa czerpie konstrukcyjnie i pod względem stylizacji zarówno ze świata motocykli typu chopper, jak z cruiserów. Z jednej strony mamy typowo chopperowy zbiornik paliwa, który zadarty został wysoko do góry - ten zabieg nadaje dynamiki linii nadwozia. Z drugiej strony motocykl został postawiony na dwóch 16-calowych kołach, co bardziej pasuje do motocykli typu cruiser. Minimalistyczne nadwozie przywodzi na myśl choppery, a jego oparta o odpowiednio wyprofilowane siedzenie tylna część, nawiązuje wręcz do motocykli customowych. Wysokość siedziska wynosi zaledwie 700 mm, co sprawia, że każdy - niezależnie od wzrostu, poczuje się na tym motocyklu pewnie i swobodnie.

Nowy ZONTES 125 C jest wyposażony w ten sam, chłodzony cieczą, 4-suwowy i jednocylindrowy silnik o pojemności 125 cm3, który jest obecnie stosowany w
Nowy ZONTES 125 C jest wyposażony w ten sam, chłodzony cieczą, 4-suwowy i jednocylindrowy silnik o pojemności 125 cm3, który jest obecnie stosowany w modelach G1, U, U1, Z2 oraz GK 125. Zontes

Nie byłby to jednak ZONTES, gdyby zabrakło w nim nowoczesnych akcentów. Oświetlenie Full-LED z wbudowanym w oprawę światłem do jazdy dziennej, nowatorskie osłony silnika, czy długie i nowoczesne w formie kierunkowskazy, a także stelaż przedniego reflektora wykończony w kolorze motocykla, czy mocowanie błotnika. Dzięki tym zabiegom nowy ZONTES 125 C przypadnie do gustu także fanom współczesnego designu.

Motocykl waży zaledwie 153 kg w stanie gotowym do jazdy, a zbiornik paliwa pomieści aż 16 litrów paliwa. ZONTES 125 C właśnie pojawia się w salonach sieci dealerskiej marki w całym kraju, a jego cena to 13 499 zł.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty