Wiadomo, że nowy rodzaj napędu będzie przeznaczony do modeli, które oferowane są zarówno na rynku azjatyckim jak i europejskim. Trafi m.in. pod maskę Mazdy 3 sedan.
Diesel w połączeniu z silnikiem elektrycznym ma poprawić osiągi aut i cechować się niskim spalaniem. Szacuje się, że jednostka będzie zużywać średnio 30% mniej paliwa niż silnik wysokoprężny bez wspomagania elektrycznego. Zapotrzebowanie na olej napędowy ma wynosić 2,5 l/100 km.
Napęd trafi do sprzedaży w 2016 roku. Dokładne dane pozostają jednak nieznane, a Japończycy nie ujawnili także przybliżonej ceny nowości.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?