Moto Guzzi California EV

Tadeusz Suchomski
Źródłem sukcesu są także poszczególne jego elementy, których nie spotyka się w innych cruiserach. Wymienić należy teleskopy Marzocchi, tylne amortyzatory WP i seryjny amortyzator skrętu.

Jednostka napędowa
Moto Guzzi wyposażono w czterosuwowy, chłodzony powietrzem, dwucylindrowy,
widlasty silnik o pojemności 1064 ccm i mocy 74 KM. Cechą szczególną jest
zastosowanie hydraulicznych popychaczy samoczynnie kasujących luz zaworowy.
Zawieszenie i hamulce
Przednie zawieszenie wyposażono w teleskopy Marzocchi o rurach nośnych
45 mm i skoku koła 140 mm. Tylne zawieszenie to wahacz stalowy o skoku
koła 89 mm. Niespotykanym w tego typu motocyklu jest zastosowanie hydraulicznego
amortyzatora skrętu.

Hamulec przedni to imponujące wielkością tarcze hamulcowe o średnicy
320 mm, które współpracują z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo. Tylni
to pojedynczy tarczowy o średnicy 282 mm i zacisk dwutłoczkowy.
Podsumowanie
California EV wyposażona jest w szprychowane koła zaplecione na aluminiowych
obręczach Behr, dzięki temu można zastosować opony bezdętkowe. Pokryty
czarnym lakierem silnik kontrastuje z bogactwem chromu. Podesty na nogi,
bagażnik są wykonane z polerowanej stali nierdzewnej, która chroni te elementy
przed zarysowaniem. Moto Guzzi California EV to udany cruiser. Elegancja,
wygoda podróżowania, pewne prowadzenie i wzbudzające zaufanie hamulce to
atrybuty tego włoskiego cruisera.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty