Nowy silnik w układzie V (rozchylenie cylindrów 60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson, ma dwie pojemności: 1250 cm3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm3 wykorzystany w modelu Bronx. Obie maszyny, pokazano po raz pierwszy - jako prototypy - w lipcu 2018 r.
Silnik ten, stworzony do napędzania serii nowych modeli motocykli Harley-Davidson, został zaprojektowany tak, aby oferować elastyczne osiągi w szerokim zakresie mocy generowanej przy wysokich obrotach silnika. Ten lekki układ napędowy posiada wewnętrzne wałki wyrównoważające, które eliminują drgania silnika, zwiększając komfort jazdy i wytrzymałość pojazdu.
Docelowe parametry użytkowe silnika Revolution® Max 1250
- Pojemność 1250 cm3
- Moc - ponad 145 KM
- Maksymalny moment obrotowy - ponad 120 Nm
Docelowe parametry użytkowe silnika Revolution Max 975
- Pojemność 975 cm3
- Moc - ponad 115 KM
- Maksymalny moment obrotowy - ponad 95 Nm
Aby poprawić osiągi nowych modeli Pan America i Bronx, firma Harley-Davidson skorzystała z wiedzy i doświadczenia kluczowych dostawców, W przypadku układu hamulcowego, firma podjęła współpracę z firmą Brembo w celu stworzenia nowego radialnego zacisku czterotłoczkowego typu monoblock. Jeśli chodzi o opony, firma Harley-Davidson ściśle współpracowała z firmą Michelin nad opracowaniem pod wspólną marką opon do każdego modelu motocykla, które pozwalają na optymalizację osiągów, odczucia i przyczepności we wszystkich warunkach.
Zobacz także: Testujemy Volkswagena Polo
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?