W modelu D407T zastosowano technologie opon drugiej generacji oraz Multi-Tread. To rozwiązanie oznacza połączenie wysoce
trwałego i odpornego na ścieranie składnika mieszanki w środkowej części opony z zapewniającymi wysoką przyczepność składnikami w barku ogumienia. Opona została zaprojektowana tak, aby zapewniać jak najwyższe osiągi i przebiegi dłuższe od poprzedniego modelu, bez pogorszenia przyczepności i dobrych właściwości jezdnych.
D407T, stanowiącą standardowe wyposażenie motocykla Touring z 2014 roku, można także montować w starszych modelach firmy Harley-Davidson z lat 2009-2013.
„Nasza wieloletnia współpraca z Harley-Davidson układa się pomyślnie, dlatego tym bardziej cieszy nas, że możemy w jej maszynach zastosować naszą najnowszą technologię stosowaną w gamie opon turystycznych. Dzięki technologii Multi-Tread zyskujemy możliwość dokładnego dostosowania opony do wymagań. Zachowując kluczowe zalety modelu D407, takie jak wysoka przyczepność i właściwości jezdne, model T oferuje dodatkowo posiadaczom motocykli Harley-Davidson dłuższe przebiegi” – powiedział Sanjay Khanna, dyrektor zarządzający Dunlop ds. opon motocyklowych i motosportu w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?