Wybierz pojazd:

Posiadamy opinie o 713 modelach samochodów z 73 marek.

Alfa Romeo – Opinie

Oceń swoje auto
Ocena ogólna: 4.71
w oparciu o 528 opinii

Alfa Romeo – wszystkie modele

Opinie o samochodzie Alfa Romeo
Michu

Alfa Romeo 159 I Kombi 2.0 JTDM

Michu poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(5)
Wnętrze
(4)
Komfort jazdy
(5)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

Opieram swoja opinie na modelu brytyjskim i tam urzytkowanym. Serwisowane w ASO kilometrowo. Po za elementami naturalnie zurzywajacymi sie (plyny, tarcze, klocki, filtr paliwa, zarowki) wymiana klaksonu. Urzytkowane 90% autostrady i 10% miasto.

Pokaż pełna opinię
Michu

Alfa Romeo 156 I Kombi 1.6 T.S.

Michu poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(5)
Wnętrze
(5)
Komfort jazdy
(5)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

Wersja brytyjska. Kupilem auto jako 3 wlasciciel w 2010, uzytkowalem przez 4 lata do czasu wypadku na skrzyzowaniu. Auto do kasacji. Poprzedni wlasciciele w miare dbali o samochod, serwis roczny (plyny i elementy zurzywajace sie). Blacharka w stanie dobrym, brak rdzy na karoseri. Auto uzytkowane w UK glownie na autostradach. Kilka wyjazdow do Polski i Niemiec. Nigdy sie nie zepsulo w trakcie jazdy. Przejechalem nim 92tys km. W 1 roku wymienilem: termostat, i cale przednie zawieszenie (padlo po powrocie z Polski...) w 2 roku sprzeglo do wymiany. 4 rok wymiana tlumika oraz tarcze hamulcowe tyl, Normalnie zurzywajace sie czesci, niestety drogie. Auto fantastyczne na autostrady, niestety za dalikatne na Polskie dziory. Gdybym nie wypadek, jezdzil bym dalej. Pomimo lat, auto trzyma fason i klase. Stawiajac obok siebie 156 i z tego samego roku Mondeo, to jak polozyc kwiaty obok trawy. Jako nastepce wybralem 159 SW Diesel. Plastik i zegary zdecydowanie mi bardziej odpowiadaly w 156. Ale to kompletnie 2 inne charaktery aut. 156 to sportowa linia. 159 to juz linia eleganka. Gdyby mnie bylo stac, to kupil bym jako 2 samochod jeszcze 156 SW O to auto trzeba dbac, a to kosztuje. Wiec nie jest to auto dla dusigrosza a osoby ktora jest swiadoma, ze bedzie trzeba wydawac na zawieszenie.

Pokaż pełna opinię
grzegorz chrośniak

Alfa Romeo 156 I Kombi 2.4 JTD

grzegorz chrośniak poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(4)
Wnętrze
(4)
Komfort jazdy
(5)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

Auto niezwykle sprawne, niski koszt eksploatacji, bezawaryjne, serwisowane w centrum Fiata Bielsko Biała.

Pokaż pełna opinię
BOGDAN

Alfa Romeo 156 I Sedan 2.0 16v T.S.

BOGDAN poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(4)
Wnętrze
(5)
Komfort jazdy
(4)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

O.K.

Pokaż pełna opinię
BOGDAN

Alfa Romeo 156 I Sedan 2.0 16v T.S.

BOGDAN poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(4)
Wnętrze
(5)
Komfort jazdy
(4)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

O.K.

Pokaż pełna opinię
Adi Tablleta

Alfa Romeo 147 Hatchback 2.0

Adi Tablleta poleca ten samochód

Silnik
(4)
Zawieszenie
(5)
Wnętrze
(5)
Komfort jazdy
(5)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

podobno ropniaki są leprze na pewno mniej spalają w sumie to nie wiem nie miałem nigdy disla blachy ok o ile niebite auto

Pokaż pełna opinię
asd

Alfa Romeo 147 Hatchback 1.9 JTD

asd poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(5)
Wnętrze
(5)
Komfort jazdy
(5)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

jest ok

Pokaż pełna opinię
Wojtek

Alfa Romeo MiTo Hatchback 1.4 TB

Wojtek poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(5)
Wnętrze
(5)
Komfort jazdy
(5)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

Super autko!

Pokaż pełna opinię
KG

Alfa Romeo 147 Hatchback 1.9 JTD

KG poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(3)
Wnętrze
(5)
Komfort jazdy
(5)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

Świetne auto, zdecydowanie warto zainwestować w każdy szczegół, wtedy daje największą satysfakcję! POLECAM!

Pokaż pełna opinię
Darko

Alfa Romeo 156 I Kombi 2.0 T.S.

Darko poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(3)
Wnętrze
(5)
Komfort jazdy
(5)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

Rewelacyjny samochód, wspaniały komfort jazdy, piękne wnętrze. Ze względu na to, że mechanicy posiadają małą wiedzę na temat tego auta tworzą fałszywą opinię, iż jest to awaryjny samochód. Polecam i z pewnością następny samochód jaki kupię to będzie też Alfa.

Pokaż pełna opinię

Znajdujesz się w dziale Alfa Romeo opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Alfa Romeo, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 18 modeli samochodów marki Alfa Romeo.