Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: mam xarę 2.0 HDI 110 KM od 20 miesięcy, przejechałem nią 92 tys. km i jedyne co sie działo to to że co 20 tys. musiałem na serwis jechać oczywiście na przegląd. auto wprost wymarzone, bezawaryjne, wygodne i trwałe, co do spalania przy tym silniku wynik: średnio 4.5 litra. W trasie około 4 - 4.3 jeśli miałbym polecać to ten właśnie samochód w tej klasie. wada: bardzo drogie przeglądy: ponad 900 zł
Podsumowanie: świetne auto , naprawdę. Mało pali i się nie psuje.polecam, zrobilem 300 tys i nic oprocz sprzegla
Podsumowanie: Xsara VTS to zupełnie inny samochód !! Silnik 1.8 16V bezawaryjny, elastyczny i oszczędny. Zawieszenie było za miękkie, więc jest progresywne Eibach + opony 205/45/16 i teraz trzyma się drogi. Wykonanie środka zupełnie inne niż standard deska rozdzielcza, kierownica, pedały, dźwignia zmiany biegów i fotele zasługują na pochwałę. Jeżeli dba się odpowiednio o taki samochód, on odpłaca właścicielowi bezawaryjnością. To z pewnością udany model, a z dobrym silnikiem to rozsądny wybór. Polecam potencjalnym nabywcom.
Podsumowanie: mam citroena 1.4 hdi 70 KM. wersja break w sumie nie przejechałem nim dużo bo teraz ma 23 tys. kilometrów w rym 20 tys zrobił nim dealer citroena-samochód po jezdzie próbnej ale mam kilka wątpliwości co do jego niezawodności:samochód pali mi okolo 5.5-5.7 oleju napędowego średnio miał palić 4,5 a staram się go nie żyłować, niestety plastiki trzeszczą a podczas słuchania muzyki plastiki koło głośników wchodzą w wibracje,teraz uszkoidził się czujnik blokady przeciwzatrzaskowej elektrycznej szyby od strony kierowcy i muszę się sporo namęczyć aby zamknąć szybę bo gdy dojszie do końca drzwi to opada o 15 cm i nie można jej zamknąć,moj zbiornik paliwa mam jakimś cudem ok. 42l może mi ktoś wyjaśni dlaczego w serwisie nie wiedzieli a powinien mieć ok 54 litrów, na zbiorniku robię ok 700-800 kilometrów citroen w swoich specyfikacjach pisze że powinno być min 1000 km. jeśli ktoś ma takie auto z tym silnikiem to proszę o podzielenie się swymi wrażeniami.Niemniej cieszę się ze mam go na gwarancji mam nadzieję ze wyjdą jego wszystkie niedociągnięcia.
Podsumowanie: Niezłe autko po 90.000 wymiana uszczelki pod głowicą mam problem z ciśnieniem płynu chłodzącego wycieki na złączeniach
Podsumowanie: Posiadam Xsare z 1998r motor 1.4i(150tys.przebiegu).Kupiłem ją prawie 2 lata temu.Jak dotąd musiałem wymienić uszczelkę pod głowica(podobno po 100tyś. przebiegu to standart)Nawaliły mi siłowniki gazowe w tylnej klapie bagaznika i ostatnio obroty silnika zaczęły "falować" po tej cholernej wymianie uszczelki! podobno komputer albo czujnik podciśnienia lub silniczek krokowy!Jeszcze nie wiem.Ogolnie blachy są spoko(ocynkowane)zawieszenie ok, silnik 1.4i jest stanowczo za słaby! Denerwujące są też stuki w silniku podczas przyspieszania,są one lekko szłyszalne(podobno coś z panewkami czy coś)Tylna półka trzeszczy szczególnie zimą. Cholernie drogi serwis ASO!!!Samochód w mieście pali ok.7.5litra na 100km,a na trasie można zejść do nawet 5 z groszami przy spokojnej jezdzie!!! Ogólnie samochód jest dobry tylko z silnika nie jestem do konca zadowolony.(kultura pracy pozostawia wiele do życzenia)POZDRÓWKA.Acha jeszcze tłumik koncowy do wymiany.(wiekszość francuzów tak ma)
Podsumowanie: autko super 1,9td cupe silnik oszczędny a i posiada tzw.kopa wystarczajacego przy wyprzedzaniu zawieszenie OK
Podsumowanie: yle usterek. Ja powiem, że jeździłem wcześniej węgierskim "japończykiem" i takie usterki to dla mnie bułka z masłem. A komfort jazdy plus świetne audio rekompensuje dotychczasowe niedogodności. Słowem - solidna "czwórka" z lekkim plusem za naprawdę ładne kombi. . wersja break, silnik 1.9D, rocznik 2001. Autko skrojone wprost na rodzinkę z dwójką dzieci. Miejsce dla kierowcy i pasażera z przodu po prostu bezbłędne. Z tyłu postawne osoby będą narzekać, ale dopiero przy dłuższej jeździe. Dwa berbecie w sporych nawet fotelikach + babcia między nimi przejadą bez problemu. Bagażnik wielkości stodoły pomieści wszystko co trzeba. Auto prowadzi sie pewnie, świetnie trzma się w zakrętach, połyka wszelkie nierówności, a dzięki rozstawowi kół można znaleźć swój tor jazdy nawet na drodze z koleinami. In plus dorzucam jeszcze silnik spalający w mieście ok 6,5 litra ON przy ciężkiej nodze. Ale silnik ma też minus: jest słaby. Porównywalny chyba tylko do 60-konnego 1.4 w oplu astrze kombi. Wyprzedzanie przy dużej prędkości to nie manewr - to proces. Trzeba mieć sporo wyobraźni i doskonałą ocenę odległości. Prędkość max(licznikowa)5km/h i ani grosza więcej, przy czym hałas jest naprawdę spory. W ogóle jazda sprawia przyjemnosć tak do 120km/h, potem jest już głośnawo. Skoro już zacząłem od minusach, to: trzeszczą plastiki deski rozdzielczej, podsufitka, drzwi tylne stukają (pewnie lekko opadły), tapicerka drzwi przednich wyskakuje z zatrzasków i tłucze się niemiłosiernie. Skrzypi fotel kierowcy, trzeszczą szyby w drzwiach. Alarm fabryczny po prostu przestał działać. Nikt nie wie dlaczego. Serwis ASO beztrosko powiedział, że oni tego nie naprawiają tylko wymieniają na nowy. Jedyne 1300zł. Dziękuję - wolę be
Podsumowanie: wlaśnie kupiłem citroena xsare WRT 1,6 2001r cudowne autko- problem tylko z opisem do niego ma ktoś książkę w formacie elektronicznym??? PISSSSSSS
Podsumowanie: kupiłem niedawno ogólnie jestem zadowolony czasami sama gaśnie lub przerywa nie wiem dlaczego może ktoś mi powie
Znajdujesz się w dziale Citroen Xsara opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Citroen Xsara, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Citroen Xsara.