Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: jak by nie rdza to jest okej prowadzi się dobrze
Podsumowanie: to jak dla mnie to ten samochód jest bardzo dobry
Podsumowanie: Witam Proszę o pomoc chciałbym dowiedzieć się jaka jest przyczyna zbyt wolnych obrotów na biegu jałowym przy zimnym silniku na ssaniu - obiawia się to trzepaniem silnika, jak również bardzo kopci - gdy jest zimny. Natomiast gdy się już zagrzeje po wył. ssania ma obroty wyższe a przytym nie pracuje równomiernie (po ok 10s obroty są równe - po 5s maleją i znowu rosną) ale w tedy juz nie kopci. Przebieg damochodu jest ok 90.000km, rok produkcji 1996. Proszę o małom radę. Dziękuję z góry i pozdrawiam Serdecznie
Podsumowanie: Rocznik '96 silnik 900. 110 tys. km bez problemu. Wiadomo wymieniono to i owo np. zawieszenie przy 100 tys. (koszt 400 zł), 2 razy tłumik (koszt 150 zł), układ hamulcowy (koszt 120 zł), czyli to co się zużywa. Teraz siadł regulator napięcia (koszt 30 zł). Jestem bardzo zadowolony ze swojego autka.
Podsumowanie: 900 daje jak krowa! przy 120km/h zamiast wrzucić 5 weszła mi 3 i nawet nim nie trzepnęło!
Podsumowanie: Rzęch jakich mało. Jeździłem nim rok po lesie jako podleśniczy, sprawował się jak tako, ale palił w średnim terenie ok 10 litrów benzyny. Zwrotny, można nim prawie wszędzie wjechać, dość wysoki, wyższy od Golfa ;) 5 ludzi uciągnie bez problemu i jeszcze bagażnik gratów. Zrobiłem w nim pare rzeczy, wymieniłem amory bo po lesie się wytłukły, wymieniłem przewody wysokiego napięcia, bo w głębokim śniegu samochód nie chciał iść. Miałem bdb zimowe oponki, więc szedł wszędzie :) Tydzień temu odłączyłem imobilajzer, prawdopodobnie fabrycznie założony, robił mi to niby wykwalifikowany elektronik, ale spalil mi modul wolnych obrotów i teraz samochód podczas zwalniania i hamowania gaśnie.... **** męcze się z tym, nie moge znaleźć odpowiedniego mechanika, który by to naprawił. Ogólnie samochodzik dla kobiety w krótkie trasy. Vmax ok 130, ale to spalanie zwala z nóg. Powymieniałem filtry i już prawie prawie dobrze działał ... :( Dla majsterkowicza w sam raz !
Podsumowanie: cc700 1996 135000 gaz - kupilem jak mial 29900km(prawdziwego przegiegu) pozbylem sie go bo juz mnie denerwowal i ciagle gasl chyba mialem slabego mechanika i ten gaz tez nie byl dobrze zalozony bo nie mial przeciwwybuchowego odpowietrzenia filtra powietrza. spalal w trasie sprawdzonej na autostradzie przy ok.90-100km 4,5l/100km(benzyna) a normalnie to kolo 5,5l/100, w miescie w zimie nawet 7,5l a gazu powiedzmy o ok 1,5-2,0 litra wiecej - instalacja zamortyzowala sie po roku (ok.12000km). przerywal silnik. Ale nigdy ten samochod mnie nie zawiodl i nie musialem go sciagac z trasy!!! a bylem nim nawet kolo Strasburga!!! to tyle bo wiadomo ze w kazdym starym gracie cos bedzie do wymiany i psucia!! dlatego daje mu wysokie oceny
Podsumowanie: jak kupiłem swoje CC 700 to musiałem nieźle sie przy nim nadłubać żeby zacząć normalnie nim jeździć, ciągle mi sie psuł gasł .. ale po głównej naprawie silnika zawieszenia itd. sprawuje sie naprawde znakomicie , mało pali i jak na moje wymagania jest naprawde ok... ogólnie jest to samochód dla majsterkowiczów
Podsumowanie: Witam miałem ten sam problemi wymieniłem mechanizm zmiamy biegów(tulejli itp)pozdr
Podsumowanie: 162000, 1997 rok, sporting 1100 , słabe wachacze-zmieniłem na porządne( nieoryginalne) i skończył się problem,kiepski alternator, 3 razy naprawiałem aż wymieniłem na regenerowany i skończyły się z nim problemy, pasek rozrządu wymieniałem co 70.000km, olej półsyntetyk- silnik żyleta, pali 7-7,5 benzyny, 8-9,5 gazu w zależności jak dynamicznie jeżdżę, na trasie do 110km/h pali 7l gazu jestem bardzo zadowolony z autka
Znajdujesz się w dziale Fiat Cinquecento opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Fiat Cinquecento, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Fiat Cinquecento.
Fiat 500X & Tipo Hybrid. Pierwsza jazda, wrażenia, spalanie, ceny i wyposażenie
Fiat 500 (Red) 42 kWh 118 KM. Test, wrażenia z jazdy, zasięg i ceny
Fiat Tipo Cross 1.0 Turbo 100 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Fiat 124 Spider. Włoch z duszą Japończyka, czyli przepis na co najmniej udany romans (video)