Ford Transit Custom (2012 - teraz) - opinia użytkownika Wojciech Skrzyszewski
2017-03-22, Wojciech Skrzyszewski
Marka: | Ford |
---|---|
Model: | Transit Custom |
Generacja: | (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2013 |
Przebieg: | 77 tys. km |
Nadwozie: | Furgon |
Silnik: | 290L |
Podsumowanie:
Nie kupiłbym ponownie Forda . Co to za ankieta ? Powyżej jest pytanie "czy kupiłbyś to auto ponownie?" - jest tylko odpowiedź TAK . Przecież to bzdura . Auto ma wiele niedoróbek , wynikających z oszczędności materiałowych . W czasie gwarancji auto było 6 razy odwożone na lawecie do serwisu .W seriwsie przestało ponad 40 dni . A serwis jest tragiczny . Nie potrafi zdiagnozować i usunąć najprostszej usterki . Mało tego , zamiast naprawić , potrafią oddać auto z następną usterką . I uważają że zrobili wszytko co mogli > TUMANY !
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Spalanie rzeczywiste duuuużo wyższe niż podaje producent . Silnik mułowaty , miałem poprzednio OPLA VIVARO o takiej samej mocy . Był bardziej "energiczny" i mniej palił . Przy temperaturze -12 stopni "zamarza " termostat . Po przejechaniu ok 20 km silnik się przegrzewa i system odcina zapłon .
-
Zawieszenie:
Tył na resorach - porażka !!!
-
Wnętrze:
ładne i przyjemne . Jak w osobówce . Ale przy temeraturze poniżej -12 stopni zamarza nawiew . Po odpaleniu auta ,trzeba czekać ok godzinę żeby nagrzewnica "odmarzła" . Serwis twierdzie że to jest ok .
-
Komfort jazdy:
o ile wszystko jet sprawne, to nawet fajnie .
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 9.5l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 9.1l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 8.6l/100km |
Zalety i Wady
- ogólnie auto ładne
- słabe materiały . Plastiki , uszczelki ,zawiasy , pokrowce . Ogólnie "chińszczyzna"
- duże spalanie
- zamarzająca nagrzewnica
- zamarzający temostat
- przy bocznym wietrze i deszczu ,wycieraczki "wylatują " poza obrys szyby
- brak osłony silnika
- brak przednich nadkoli