Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Witam kupiłem niedawno Preludke 2,0 z 94r. jestem z niej zadowolony i bardzo ją polecam tylko nich ktoś mi powie jak mam zmienić postojówke z przodu bo mi mówią że to trzeba pół przodu rozkręcić.
Podsumowanie: Od tygodnia posiadam Preludę 2.0 z 1994 roku, jestem bardzo zadowolony! tylko mam mały problem ze spalaniem bo pali mi 12l/100km, ale czeka mnie jeszcze wymiana filtrów itd itp. więc powinno się zmniejszyć. tak poza tym to autko jest super!
Podsumowanie: Jestem posiadaczem Hondy Prelude 2.2 V-TEC. Jest to bardzo piękne auto. Dobrze sie prowadzi i jak na sportowy samochód komfortowe. O nie zawodności tego auto nie bedę pisał bo to Honda. Tylko jeżdzić. Bardzo polecam autko:) Pozdrawiam
Podsumowanie: nie 6,5 tylko 7,2 niby seria, co do Alfy to kijem przez szmate bym nietknoł bo troszke mialem z nimi do czynienia co do szybkości to bierz pod uwage różne rodzaje ECU i stopnia sprężania dla Vtec-a H22A1(usa 94'-)H22A2(japan 93'-)jesli chodzi o zawieszenie to sie zgodze poprosu bomba jesli chodzi o części to koszmarnie tanie a zamienniki prawie za darmo rozdaja :)i całe mnustwo tego na rynku tylko trzeba chcieć poszukać, stylizacja prawda rzecz gustu ale jakos za mna bardziej przemawia Honda czuć w niej tego sportowego ducha..jesli chodzi o klime i nadmuch alfa wygrywa prosta rzecz nowsze auto poza tym słabo rozmiescili nawiewy na szybe czołową w Preludzie :( elektronika wcale nie taka droga jesli chodzi o orginalne czesci pod warunkiem ze nie u delera..a ze stara to sam plus stara elektronika japonska jest bardziej niezawodna niz we wspulczesnych modelach Hondy nie wspominajac o Alfie.. przykre doswiadczenia ..wyniesione z serwisu, czesci blacharskie itp.. rynek wturny mozna nabyc zwazajac na ilosc jezdzacych po polsce Preludek ale bardzo duzo dostepnych reparaturek nadwozia i zamiennikow lamp.. sam jezdze 2,2vtec 4WS H22A2 93" japonska wersja robiona na euope i powiem ze jedyne zaklucenia jakie mialem w jednostce napedowej to przeparciałe przewody podcisnienia Map sensora co wiadomo koszmarnie utrudnia jazde ale plus dla starej elektroniki poniewaz ECU preludek ma tzw. tryb awaryjny po uszkodzeniu jednego z czujnikow komputer wysterowywuje sobie sygnal zastepczy oczywiscie nie tak dokladny jak by byl on z czujnika ale ułatwia to poruszanie sie pojazdem bez koniecznosci holowania :) Przemyślane auta choć wiekowe.. pozdrawiam
Podsumowanie: Jak preludka to tylko z silnikiem 2,2 V-tec
Podsumowanie: jeżdżę preludą 2l ,97r tip tronic,gaz sekwencia landi renzo,pali 12l gazu.Ogólnie rewelacja,tylko trochę mało miejsca .
Podsumowanie: Od września jeżdżę Preludką 2.0 16V i coraz bardziej mi się podoba. Fakt, że musiałem sporo wyłożyć po zakupie - rozrząd, płyny filtry, klocki hamulcowe itd. ale warto było. Z częściami nie jest źle - 20 km od domu mam wielki szrot z japończykami więc wiele rzeczy mam za półdarmo. Super auto.
Podsumowanie: Lekka PRZESADA Z TYM 6.5-do SETKI.NIE DAWNO w kraju próbowałem taka 2.2 vtec 4ws kupic.Co prawda była z 93 roku.Przejechane niby ok.140 tys.TESTOWAŁEM JĄ JAKIEŚ 4 GODZINY.Suma sumaróm kupiłem ALFE ROMEO 156 z 2.5 V 6 \190\.MOJE odczucia sa nastepujace po uzytkowaniu 2 HOND,KTÓRE miałem: 1.ALFA SZYBSZA,2.NOWSZY ROCZNIK,3.HONDA MA LEPSZE ZAWIESZENIE-LECZ DROZSZE,4.STYLIZACJA RZECZ GUSTU,5.HONDA NIEPRAKTYCZNA,6.DESKA "DIGITAL" ZNAKOMITY POMYSŁ,7.KLIMA I OGRZEWANIE-WYDAJNIEJSZE W ALFIE,8 ELEKTRONIKA-HONDA DROGA I STARA,9.HONDA-DOSTEPNOSC CZESCI BLACHARSKICH,LAMP,REFLEKTORÓW W RYNKU WTÓRNYM ITD-BEZNADZIEJNA,10.ALFA I HONDA MAJA "DUSZE",LECZ W HONDZIE WIECEJ-BO KIEDYS JECHAŁEM NSX z 1990 ROKU.PŁENTA-PRZYJADE ALFA,SPRAWDZE HONDE I MOGE KUPIC PRELUDKE.TYLKO Z 2.2 VTEC 4WS i oczywiscie bez gazu...POZDRAWIAM WSZYSTKICH FANOW CRX,PRELUDEK A O SZCZESLIWYCH S 2000 I NSX JUZ LEPIEJ NIE WSPOMNE.TYLKO NIE SCIGAJCIE SIE NA POLSKICH DROGACH.DO NIEMIEC TAK BLISKO...
Podsumowanie: Niesamowite auto.Jezdze nim w anglii. 2.2 VTEC silnik.Rocznik 91(trojkatne swiatla z tylu.Automat - super sprawa.Przy duzych predkosciach po miescie prowadzi sie jak zabawke.Bardzo dobre zawieszenie.Nawet nie zauwazasz kiedy ma 130km na liczniku.Prawdziwa bestia pod maska.Duzo pali ale nieszkodzi bo warto.W polsce mam ztuningowane Punto z twardym zawieszeniem.Przy Preludzie te punto to smieszna zabawka.Jak w kazdym starym samochodzie troche trzeba pogrzebac w nim ale to drobnostki przy ogolnej wysokiej jakosci auta.Polecam.
Podsumowanie: MAM PRELUDE Z '94 PO EXTRA TUNONGU. JEŻDZI SIĘ SUPER A SPRZND NAGŁAŚNIAJACY JEST SUPER.
Znajdujesz się w dziale Honda Prelude opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Honda Prelude, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 3 generacji samochodów Honda Prelude.
Honda e Advance - modny gadżet, czy idealne auto miejskie? Test, wrażenia z jazdy
Honda Jazz 1.5 i-MMT Hybrid Executive. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny
Honda Civic 4D 1.5 VTEC Turbo CVT. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, opinie, ceny
Nissan Juke vs Honda HR-V. Wybieramy crossovera do 100 000 złotych
Honda Civic z silnikiem Diesla. Znany motor w nowej wersji (video)