Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Auto o ponad czsowym wyglądzie,dobre wyposażenie w standardzie począwszy od napędu 4x4 poprzez elektronikę a skończywszy na Twin turbo . Idealne auto do tuningu dla amatorów ekstremalnej ,szybkiej jazdy.
Podsumowanie: Zależnie od wersji samochód może być od super do extremalnie super. Ma seryjnie wszystkie możliwe bajery i elektronikę, którą niektórzy dopiero teraz zaczynają stosować. Począwszy od podwójnej turbosprężarki mechanicznej, poprzez pełną elektrykę, tempomat, komputer, klimę, abs sportowy, aż do napędu na 4 koła, 4 kół skrętnych, regulacji wysokości i twardości zawieszenia, na elektronicznie regulowanej głośności tłumika skończywszy. Przyśpieszenie to poniżej 5s. do setki, po tuningu (tylko sterowania wtryskiem) moc wzrasta z ok. 300 KM do 450 KM. Fantastyczny samochód ma oczywiście swoją cenę. 10 latek jest droższy od nowego Poldka, a spalanie kształtuje się w granicach od 8 l w trasie do 15 w mieście (przypominam - 3 litry V6 + biturbo). Kto jednak raz choć go dosiądzie, w życiu nie pomyśli nawet o Ferrari (jechałem oboma i wiem co mówię, Farrari 3.4 l V8).
Znajdujesz się w dziale Mitsubishi 3000 GT opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Mitsubishi 3000 GT, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 0 generacji samochodów Mitsubishi 3000 GT.
Mitsubishi Outlander PHEV. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny
Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC Insport CVT. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 163KM. Wrażenia z jazdy nowym SUV-em
Mitsubishi ASX 1.6L MIVEC Cool Edition. Test japońskiego SUV-a
Mitsubishi Eclipse Cross. SUV o mocy 163 KM (video)