Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Super jest
Podsumowanie: Z tym silnikiem bym nie kupił.
Podsumowanie: Autko się wyróżnia. Jest dobrze pomyślane. W swojej klasie poza Golfem nie ma konkurencji a od VW dużo ładniejsze.
Podsumowanie: kupie to auto jeszcze raz
Podsumowanie: W przyszłości prawdopodobnie ponownie ponownie kupię Astrę, ale ze znacznie mocniejszym silnikiem i skrzynią automatyczną. Przyzwoite jeździdło na co dzień. Niski koszt początkowy, raczej nieduże koszty utrzymania (nieduże koszty serwisowania z tego co czytam), nieduże koszty ubezpieczenia, przyzwoite wyposażenie, jakość wykończenia.
Podsumowanie: Autko dobre dla kogoś kto lubi pogrzebać sobie w silniku i przede wszystkim zna się na tym. W bagażniku wystarczająco dużo miejsca na walizki i etc. Komfort jazdy w trasie uważam za przyzwoity, w mieście również nie ma większego problemu z poruszaniem się i parkowaniem.
Podsumowanie: Co bądź
Podsumowanie: Ładne, dobrze wykończone auto ale mocno okrojone w stosunku do poprzednika, co uwidacznia się głównie w komforcie jazdy (głośno, twardo). Silnik 1.4 przeciętny. Być może astra wyposażona w mocniejszy motor daje sporo radości z jazdy. W ten - nie. Dobry układ kierowniczy i hamulce. Wprawdzie jeździłem astrą jako autem służbowym, ale sobie takiego bym nie kupił.
Podsumowanie: Po 5 latach stwierdzam, ze jest to bardzo dobre auto. 16 - letnie auto a brak z nim większych problemów. Wszystko działa, tylko wlewam paliwo i robie 10 tys rocznie. Auto godne polecenia dla mało wymagających.
Podsumowanie: To mój trzeci samochód i druga Astra. Kupiona nowa, w salonie w 2007 roku za 45 tys PLN (jako model Classic z silnikiem 1,4 Twinport - z Astry H, klima, el szyby, el podgrzewane lusterka, centr. zamek, metalik.) Mam porównanie. Poprzednie auta również kupowałem jako nowe: Ford Escort 1,6 DC 54KM diesel od importera - przejechałem 143 tys km przez niecałe 8 lat. Astra F 1,4 NZ 60 KM, przez niecałe 11 lat przejechałem 193 tys km. Poprzednie auta nie miały podanego tu wyposażenia nie miały również ani wspomagania kierownicy ani ABS. W porównaniu do poprzednich aut ten samochód sprawuje się naprawdę dobrze. Poważną awarię zaliczyłem po 5 latach przy 95 tys km - padł wysprzęglik. Jednak samochód jeździ praktycznie na co dzień po Warszawie i stoi często w korkach. Zresztą o ile dobrze pamiętam w Escorcie, który dużo jeździł w trasy, po ok 120 tyś mechaniczna linka sprzęgła też się urwała. W porównaniu do Astry F, to auto nie rdzewieje. Astra F po 6 latach miała korozję na dachu pod uszczelkami szyb. Wielką zaletą dla mnie jest też to, że nawet jeśli coś niedomaga wizyta w warsztacie nie trwa dłużej niż kilka godzin.
Znajdujesz się w dziale Opel Astra opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Opel Astra, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 5 generacji samochodów Opel Astra.
Średnia cena na podstawie 571 ofert:
64 100 złZakres cen: 44 500 – 141 650 zł
Średnia cena na podstawie 852 ofert:
40 040 złZakres cen: 22 900 – 110 323 zł
Średnia cena na podstawie 336 ofert:
14 364 złZakres cen: 8 499 – 34 900 zł
Opel Astra 5d 1.2 Turbo 130 KM vs Volkswagen Golf 5d 1.5 eTSI 130 KM. Porównanie kompaktów w optymalnych wersjach
Opel Astra 2022. Pierwsza jazda, wrażenia, zużycie paliwa i ceny
Nowy Opel Astra 2021. Pierwsze wrażenia, silniki i dane techniczne
Test Opel Astra 1.5 Diesel 122 KM. Sprawdzona i funkcjonalna
Test Opel Astra 1.6 Biturbo diesel Elite. Wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny