Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Mało pali, podatne na uszkodzenia zawieszenie (polskie drogi), usterkowy ABS, trwały wydech i silnik, komfortowy, dynamiczny, trudny rozruch przy niskich temperaturach (osprzet pompy wtryskowej.
Podsumowanie: Posiadam 605 V6 24V Pełna opcja. Auto ma 200000 i ... żadnych zastrzeżeń. No może troche pali ... . Naprawdę polecam to auto - komfort nieporównywalny z choćby MB 124, a do tego koszty zakupu ! Jeżeli ktoś może używać części nie od ASO to ceny naprawdę porównywalne, a niekiedy niższe od innych aut z tego segmentu. I jeszcze te 200 KM. Żadnych szans dla kierowców z podrasowaną fryzurą bądź bez niej. POLECAM !!!!
Podsumowanie: Posiadam peugota 605 SRI 2 L. automat z roku 1991 juz 4 lata,auto jest super,to co pisze,henk*to totalne nieporozumienie o zawiasyeniu .Mam fatalna drogę na osiedlu i z tego powodu zdeczdowaŁem sie po wczesniejszych konsultaciach z taksowkarzami wlasnie na 605 .Nie naleze do tych co to jezdza po bruku 10 km h. Narescie mam auto z zawieszeniem ktore to znosi.Co do eksploatacji,zdecydowalem sie na gaz i koszty z paliwem sa podobne jak przy fiacie 126p Na rayie nie mam zamiaru zmieniac auta Wczesniej jezdzilem 1991 opel vectra 1,6 1992 ford fiesta 1,1 zawieszenie bardzo slabe 1993 ford mondeo 2,0 1992 peugeot 106 1,4 1988 peugeot 205 1,4 1987 mercedes 124 2,0
Podsumowanie: Przed zakupem przestrzegano mnie o wysokiej awaryjności auta - ale ja bardzo lubie wynalazki! Przez rok zrobiłem ok.120000km i awaryjność jest na poziomie porównywalnym z innymi autami pomimo jazdy pod ciężką nogą i non top z lawetką!!! Moja wersja to ffuull opcja 3.0 SV24 200KM. Na hydroaktywnym zawiasie można ciąć z przyczepą po autostradzie bez problemu i 160km/h (solo szybciutko zamyka budzik tj.240km/h). Nie polecam intensywnej eksploatacji bez polisy AC. Samochód naprawde godny uwagi szczególnie ze względu na cene zakupu i nieporównywalny komfort jazdy w innych sam. tej klasy!!! Marc jakoś tam jedzie ale BMW to dno!
Podsumowanie: Jeżdżę Peugeotem 605 3.0 V6 rocznik 1990. Auto bardzo wygodne i przestronne. Niestety za luksus trzeba płacić ,jest drogi w utrzymaniu. Blacha niezniszczalna jeżeli chodzi o rdzę.
Podsumowanie: Jeździłem peugeotem 605 3.0 (170 km) słabsza wersja,pali jak smok przejaechałem przez miasto jakieś 10 km nie wieęcej, jechałem maks 120 km\h na 2 biegu wyższego nie włączałem bo nie było gdzie szybciej pojechać i spalił mi 3 litry, to była jazda na maksa. Więc na sto km jazdy na maksa pali jakieś 35 litrów. DZiękuje pozatym zajebisssssssssssssssssstaaaaaaaaa fura
Podsumowanie: Super wygodne auto, niezniszczalna blacharka po 10 latach nie ma śladu rdzy
Podsumowanie: JEŻDŻĘ PEUGEOT 605 SRD 2.136 CM DIESEL BEZ TURBINY,POKONUJĄC 2500 KM MIESIĘCZNIE.JEŻDŻE PO DOBRYCH DROGACH JAK I BEZDROŻACH.TEN 12-ZAWOROWY,NIEDOŁADOWANY DIESEL JEST REWELACYJNY; -6,5 LITRA ON/100 KM -170 KM/H -MAX KOMFORT -SUPER ZAWIESZENIA -PRZEZ 240 TYS.KM WYMIENIONO W SERVISIE 1 RAZ POPYCHACZE -OGÓLNIE REWELACYJNE AUTO-POLECAM.
Podsumowanie: dobry ,wygodny,tani w zakupie drogi w utrzymaniu
Podsumowanie: b. wygodny, drogi w utrzymaniu, disel mało pali, jak narazie niezawodny
Znajdujesz się w dziale Peugeot 605 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Peugeot 605, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Peugeot 605.
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Peugeot 308. Testujemy nową generację! Jakie silniki do wyboru?
Peugeot 5008 1.6 PureTech 180 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Peugeot 508 PSE HYbrid4 360 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje
Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 KM. Wrażenia z jazdy, spalanie, osiągi i ceny