Volkswagen Polo - opinia użytkownika aaa [email protected]
2004-08-25, aaa [email protected]
Marka: | Volkswagen |
---|---|
Model: | Polo |
Generacja: | — |
Rok produkcji: | — |
Przebieg: | — |
Nadwozie: | — |
Silnik: | — |
Podsumowanie:
przejechałem) do stacji benzynowej. Razem 1106km przy prędkości 140-160km/h. Nieźle co?. Najbardziej zdziwił się właściciel OPLA ASTRY 1.6 16v, którego przy tej okazji pozdrawiam, a który próbował z górki -zapakowanego po dach POLO- wyprzedzić. No i musiał długo poczekać, bo potrzymałem go za sobą dizęki 180km/h, które wtedy mu zapodałem. Wyprzedził nas kiedy żona tłukła mnie po głowie, no i automatycznie noga z gazu do 140km/h. Zdziwiony był niezmiernie i przyglądał się dokładnie co to za autko go zaskoczyło. Podobno chip-tuning w tym silniku (z komorą wirową) nie daje więcej niż 10% wzrostu mocy (koszt około 2000zł), a w zamian jedynie 6KM + 64 to razem około 70KM. Może ma ktoś lepszy pomysł, ale ten nie jest drastyczny i nie szkodzi i tak bardzo żywotnemu silnikowi. Auto sprowadziłem z Francji. W serwisie VW powiedzieli, że to dobre egzemplarze (każde państwo może stosować własne zamienniki, a Francuzi się ograniczają, no i to samo auto w ich salonie jest dużo droższe niż u nas). POLECAM. . 1.9 SDI z 2001r (5drzwi). Oszczędny i nie wymagający. Zima mu nie straszna (stoi pod tzw. chmurką i w ostre mrozy kręcił za pierwszym razem, w pełni syntetyczny olej Mobil"1" 0w-40). Przejechałem już 40.000km. Jedyna usterka, dot. czujnika światła stopu -pod pedałem hamulca- przy 30tys.km (120zł = diagnoza+wymiana+test komputera w serwisie VW). Wówczas miga spiralka świec żarowych - taki dieslowski "CHECK". Poza tą usterką wymieniam tylko olej i filtry. Profilaktycznie wymieniłem płyn hamulcowy. Choć w serwisie zbadali jego właściwości i mieściły się w normie, to się uparłem. Z serwisu wyjeżdża zawsze czysty (bez dodatkowych opłat myjnia, przy naprawach nawet najdrobniejszych też my
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
-
Zawieszenie: