Suzuki GSX-R600

Tadeusz Suchomski
Sportowe zacięcie

Zaprezentowana ponad rok temu sześćsetka Suzuki podbiła rynek motocykli
sportowych. W porównaniu ze swoją poprzedniczką jest lżejsza i mocniejsza.
GSX-R600 jest lżejszy o 11 kg i mocniejszy 5 KM, również lepiej jest dopracowany
pod względem aerodynamicznym.**
Jednostka napędowa
Sześćsetkę wyposażono w czterocylindrowy, czterosuwowy, rzędowy, chłodzony
cieczą silnik o pojemności 599 ccm i mocy 116 KM. Jednostka napędowa ma
mniejszy skok tłoka, który wynosi 65,5 mm (poprzedniczka 67,0 mm). Silnik
posiada jeden z największych momentów obrotowych w swojej klasie a wynosi
on 68 Nm przy 10 500 obr./min.
Zawieszenie**
W przednim zawieszeniu zastosowano tradycyjny teleskop o skoku koła
125 mm. Do standardowego wyposażenia należy mocowany do dolnej półki amortyzator
skrętu.

Tylne zawieszenie to wahacz aluminiowy współpracujący z elementem sprężynowym
o skoku koła 130 mm. Elementy zawieszenia są wyposażone w pełną regulację.
Hamulce
Przedni hamulec jest wyposażony w podwójną tarczę o średnicy 320 mm,
która współpracuje z czterotłoczkowym zaciskiem. Tylny hamulec to pojedyncza
tarcza o średnicy 222 mm współpracująca z dwutłoczkowym zaciskiem.

Hamulce w R600 nie sprawiają kłopotów z zatrzymaniem motocykla, przedni
jak i tylni daje się poprawnie dozować.
Podsumowanie
Suzuki GSX-R600 jest motocyklem typowo sportowym. Wystarczy go zarejestrować,
zdjąć migacze, odkręcić lusterka, obkleić go numerem startowym i mamy motocykl
wyścigowy. Znakomite podwozie, żywiołowy silnik przypadną do gustu każdemu
entuzjaście sportów motocyklowych.

od 7 lat
Wideo

Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty