7 z 22
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mazda nie boi się iść pod prąd. Zamiast obniżania pojemności...

Mazda CX-5 2.5 SKYACTIV-G 194 KM 6AT 4×4. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny

Mazda nie boi się iść pod prąd. Zamiast obniżania pojemności skokowej silników i dodawania kolejnych turbosprężarek, trzyma się swojej filozofii i proponuje SUV-a z 2,5-litrowym, wolnossącym benzyniakiem połączonym z klasyczną, automatyczną, hydrokinetyczną skrzynią biegów. Jak nowa Mazda CX-5 opiera się konkurencji sprawdzamy na przykładzie topowej wersji benzynowej tego modelu.

Fot. Jakub Mielniczak

Zobacz również

Radni powiatu kaliskiego z zaświadczeniami

Radni powiatu kaliskiego z zaświadczeniami

Trn Street City 23. Event motoryzacyjny w Toruniu

Trn Street City 23. Event motoryzacyjny w Toruniu

Polecamy

Lamborghini Urus SE. Pierwszy hybrydowy super SUV typu plug-in

Lamborghini Urus SE. Pierwszy hybrydowy super SUV typu plug-in

Zabrali mu prawo jazdy. Nie uwierzysz co zrobił kierowca

Zabrali mu prawo jazdy. Nie uwierzysz co zrobił kierowca

Nowe Renault Captur. Rozpoczęło się przyjmowanie zamówień

Nowe Renault Captur. Rozpoczęło się przyjmowanie zamówień