Honda oficjalnie przedstawiła swój prototypowy motocykl, który weźmie udział w przyszłym sezonie Motocyklowych Mistrzostw Świata w klasie Moto3 .
Honda NSF250R ma jednocylindrowy, czterosuwowy silnik chłodzony cieczą. Jednostka napędowa posiada tytanowe zawory oraz rozrząd DOHC. HRC odchyliło do tyłu cylinder o 15 stopni, co miało na celu poprawienie stabilności motocykla. Honda zamontowała w maszynie sześciobiegową skrzynię, zupełnie nowy wahacz i ramę bazującą na modelu RS125R. Po zakończeniu zmagań MotoGP w Katalonii, NSF250R został przetestowany przez pierwszego mistrza świata klasy królewskiej pochodzącego z Hiszpanii - Alexa Criville’a (kiedyś Repsol Honda). Zespoły chcące korzystać z motocykla w przyszłym sezonie będą musiały wydać 26 500 euro.
**CZYTAJ TAKŻE
Honda zwiększa sprzedaż motocykli w IndiachKolejna edycja Honda Gymkhana
Dane techniczne Hondy NSF250R:**
Wymiary: 1809×560×1037 mm
Rozstaw osi: 1219 mm
Prześwit: 107 mm
Wysokość siedzenia: 729 mm
Kąt nachylenia główki ramy: 22°36″
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 84 kg
Zbiornik paliwa: 11 kg
Silnik: chłodzony cieczą, jednocylindrowy, 4-suwowy DOHC
Pojemność skokowa: 249.3 cm3
Średnica x skok tłoka: 78.0×52.2 mm
Moc maksymalna: 48 KM przy 13 tyś. obr./min.
Maksymalny moment obrotowy: 28.0 Nm przy 10,500 tyś. obr./min.
Skrzynia biegów: 6-stopniowa, przekładniowa
Przełożenia: 1 - 1.875; 2 - 1.524; 3 - 1.304; 4 - 1.167; 5 - 1.077; 6 - 1.000
Przełożenia końcowe: 2.952; 2.333
Dawkowanie paliwa: wtrysk PGM-FI
Zapłon: elektryczny
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Smarowanie: sucha miska olejowa
Opona przód - tył: 90/580R17 - 120/600R17
Hamulec przód: tarcza hydrauliczna 296 mm
Hamulec tył: tarcza 186 mm
Zawieszenie przód: teleskopowe odwrócone
Zawieszenie tył: pro-link
Rama: aluminiowa
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?