Wszystko
o samochodach

Wiadomości / Raporty

Samochód z USA. Amerykańskie auta do 35 tysięcy złotych

Data publikacji: Autor: Bartosz Gubernat

Czytasz ostatnią stronę tego artykułu.

Chrysler Town&Country / Voyager / Grand Voyager

Chrysler Town&Country / Voyager / Grand Voyager

To jeden z najpopularniejszych minivanów za oceanem, który z powodzeniem sprzedawał się także w Europie. Voyager to wersja krótsza, Grand Voyager dłuższa. To jeden z najpopularniejszych minivanów za oceanem, który z powodzeniem sprzedawał się także w Europie. Voyager to wersja krótsza, Grand Voyager dłuższa. Określeniem Town&Country oznaczana była bardzo dobrze wyposażona odmiana dłuższej wersji. Samochód oferuje bardzo funkcjonalne i przestronne wnętrze, pozwalające m.in. na regulację i obracanie foteli w różnych konfiguracjach.

W IV generacji auta produkowanej między 2001 a 2008 rokiem dostępne były silniki benzynowe 2,4 147 KM (4-cylindrowy) oraz 3,3 V6 174 KM i 3,8 V6 218 KM. Silniki diesla to 2,5 CRD oraz 2,8 CRD.

Ceny używanych egzemplarzy zaczynają się już od ok. 10 tys. zł. Auta z końcówki produkcji kosztują maksymalnie 30-32 tys. zł.

Zdaniem mechanika:

Na rynku europejskim można bardzo często spotkać auta z silnikami diesla. 2,5-litrowy był zestawiony z manualną skrzynią biegów, 2,8-litrowy z automatyczną. Ten większy występował jednak dopiero po 2004 roku. W obu przypadkach nietrwałe są układy wytryskowe, auta trapią także inne, drobniejsze awarie. Dlatego znacznie lepszy wybór to silniki benzynowe. Najpopularniejszy w Polsce jest 3,8-litrowy, który oferuje najlepsze osiągi. Mechanicy chwalą też silnik 3,3. Części zamienne są do niego zaskakująco tanie. Np komplet naprawczy rozrządu – dwa koła i łańcuch, które wymienia się po ok. 200 tys. km kosztują zaledwie 300 zł.

Chrysler 300C

Chrysler 300C

Efektowny samochód klasy średniej-wyższej. Jego I generacja była produkowana od 2004 do 2010 roku. Auto oferowano także na polskim rynku, ale ze względu na wysoką cenę zakupu, kierowcy chętniej wybierali pojazdy europejskiej i japońskiej konkurencji.

Fot. Bartosz Guernat Efektowny samochód klasy średniej-wyższej. Jego I generacja była produkowana od 2004 do 2010 roku. Auto oferowano także na polskim rynku, ale ze względu na wysoką cenę zakupu, kierowcy chętniej wybierali pojazdy europejskiej i japońskiej konkurencji. Dziś znakomicie wyposażone egzemplarze z mocnymi, dużymi silnikami można kupić w przystępnych cenach. Sprawne auto z 2005 roku kosztuje ok. 33-35 tys. zł.

Dostępne silniki to przede wszystkim jednostki benzynowe. Najmniejsze to sześciocylindrowe 2,7 193 KM i 3,5 253 KM, które występują wyłącznie w wersji z napędem na tylną oś. Silnik 5,7 V8 ma 340 KM i występuje także w wersji AWD. Auto było oferowane także w odmianie napędzanej przez 6,1-litrowy silnik o mocy 431 KM. Jedyny diesel to 3,0 CRD V6 218 KM.

Zdaniem mechanika:

Za napęd auta odpowiadają te same jednostki, które wykorzystano do Dodge’a Chargera. Unikamy silnika 2,7, wybieramy między 3,5 i 5,7. Auto na polskich drogach może szybko wymagać remontu przedniego zawieszenia. Mamy tu po cztery wahacze na stronę. Koszt jednej sztuki to w przypadku niezłych zamienników minimum 170 zł. Diesel jest bardziej awaryjny, dlatego lepiej go unikać. Znacznie lepsze wyjście to jednostka benzynowa z instalacją gazową.

 

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • buick (gość)

    po pierwsze firma carcom mieści się w Pysznicy a nie w Przynicy.Po drugie z tymi amerykanami wcale nie jest tak łatwo.W Ameryce czy Kanadzie wiele części samochodowych są wymiarowane w calach.Dlatego też wiele części zamiennych należy ściągać z USA.Wysyłka trwa długo.No chyba ze towar wysyłany jest pocztą lotniczą,a to podnosi koszty.No i wymiana świateł (reflektory przednie),zmiana kierunkowskazów tylnych,inne przeróbki...Amerykańskie auta w większości wyposażone są w automatczne skrzynie biegów,a w Polsce jest niewiele zakładów specjalizujących się w remontach "automatów".A i części do tych skrzynek są prawie niedostępne w Polsce.Reasumując:kupując amerykana w Polsce za 35 tys.do tego trzeba na przeróbki dołożyć 10 15 tys i można szpanować do pierwszej w Polsce naprawy....Ale mimo wszystko życzę przyjemnego użytkowania amerykańskich krążowników szos.A i benzyny taniej u nas pod dostatkiem.Tylko lać i jechać

  • maciej z edmonton (gość)

    widocznie ta osoba piszac ten artykul nie ma zielonego pojecia o jeepach . ja obecnie mam juz 3 go jeepa z silnikiem 5.7l hemi i spala od 10 do 12 litrow na 100 km ,oczywiscie jak bede jezdzil jakmlodziez to i tez spai do 20 litrow ale wtedy bym musial zmieniac opony co 10000km,przejechalem juz 145000 km i wcale nie zuzywa olejui to jeszcze z automatyczna skrzynia biegowmoj jeep to 2012 rok pelny wypas wiec prosze takich glupot nie pisac

  • Z. Niesmaczony (gość)

    Auta amerykańskie to potężne silniki, niekiedy fajny wygląd, zwykle estetyka wnętrza, montaż i dbałość o szczegóły na poziomie aut koreańskich sprzed 15 lat a właściwości jezdne fiata 125p. Szkoda pieniędzy i zmarnowanego czasu, i tak wrócicie do europejczyków/japońców lub korei.

  • Darek (gość)

    Tylko ameryka.europejskie odkurzacze do szafy.

  • Maurycy (gość)

    Najgorsze jest to, że kupno samochodu to loteria. W przypadku sprawdzonych z zagranicy to loteria z niską szansą na sukces. Mi się udało, niemniej jednak przeszukałem allegro, olxa, efl i kilkadziesiąt innych portali, zobaczyłem kilkanaście samochodów aż trafiłem na SEATa który do dziś jeździ bezproblemowo.

  • AMER-POL Import aut z USA (gość)

    Dla osób planujących zakup i sprowadzenie auta z USA - polecamy naszą firmę AMER-POL Sp. z o.o. pomożemy w wyborze i zakupie oraz przetransportujemy auto do kraju, jednocześnie zapraszamy do jednego z naszych biur w Warszawie, adresy i mapki dojazdu znajdują się na naszej stronie: www.amer-pol.com , tel. (22) 226 77 77 - SETKI SPROWADZONYCH AUT - POSIADAMY MAGAZYN PRZEŁADUNKOWY W USA - Gwarantujemy pełne bezpieczeństwo finansowe procedury zakupu, bezpieczny transportu z możliwością dodatkowego ubezpieczenia jak i zapłaty za auto przy odbiorze w kraju. Pozdrawiamy i zapraszamy - Zespół AMER-POL Sp. z o.o.

  • BestClassicCar.eu Agnieszka Harazim (gość)

    Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i portu pojazdu przez BestClassicCar.eu. Kompleksowa usługa zakupu, importu a także odprawy celne w imieniu klienta wraz z transportem pojazdu pod wskazany przez klienta adres. Najniższe prowizje, brak ukrytych kosztów. Pozdrawiam Agnieszka Harazim www.bestclassiccar.eu

  • true (gość)

    Auta z USA sa najlepsze i kazdy spec to potwierdzi a nie jakies europejskie tandety dla panienek.

  • Bogacz z osp (gość)

    Amerykańskie fajne są, mam dodge rama i jest szpan .

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości