Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 38853 opinie. Oceń swoje auto Zamknij

Premiery / Samochody osobowe

Suzuki S-Cross 2022. Jaki cennik i wyposażenie?

Data publikacji: Autor: Mariusz Michalak

Suzuki S-Cross

Zdecydowano się na turbodoładowany silnik 1.4 BOOSTERJET z bezpośrednim wtryskiem paliwa i układem mild hybrid 48 SHVS, napęd na cztery koła ALLGRIP SELECT oraz szereg zaawansowanych systemów wspomagających bezpieczeństwo.

Fot. Suzuki Nowe Suzuki S-Cross trafi do Polski prosto z zakładów na Węgrzech. Pierwsze egzemplarze są już dostępne w polskich salonach. Poznaliśmy też cennik.

Wzrok przyciąga osłona chłodnicy w kolorze fortepianowej czerni i tylne lampy w technologii LED. Kwadratowe nadkola oraz chromowane elementy ozdobne z przodu i z tyłu podkreślają charakter auta. Nowy S-CROSS jest dostępny w ośmiu kolorach nadwozia - Titan Dark Gray Pearl Metallic, Cosmic Black Pearl Metallic, Canyon Brown Pearl Metallic, Energetic Red Pearl, Sphere Blue Pearl, Cool White Pearl, Silky Silver Metallic oraz White.

Suzuki S-Cross

Zdecydowano się na turbodoładowany silnik 1.4 BOOSTERJET z bezpośrednim wtryskiem paliwa i układem mild hybrid 48 SHVS, napęd na cztery koła ALLGRIP SELECT oraz szereg zaawansowanych systemów wspomagających bezpieczeństwo.

Fot. Suzuki

Nowe Suzuki S-Cross mierzy 430,0 cm długości, 178,5 cm szerokości i 158,5 cm wysokości (z relingami), a jego rozstaw osi to 260,0 cm.

Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/nowe-suzuki-s-cross-2022-oficjalne-zdjecia-i-informacje/
Nowe Suzuki S-Cross mierzy 430,0 cm długości, 178,5 cm szerokości i 158,5 cm wysokości (z relingami), a jego rozstaw osi to 260,0 cm.

Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/nowe-suzuki-s-cross-2022-oficjalne-zdjecia-i-informacje/

Nowe Suzuki S-Cross mierzy 430,0 cm długości, 178,5 cm szerokości i 158,5 cm wysokości (z relingami), a jego rozstaw osi to 260,0 cm. Może pomieścić pięć dorosłych osób, a bagażnik ma pojemność 430 litrów. Przeszklony dach składający się z dwóch przesuwnych paneli zajmuje powierzchnię od przednich aż po tylne siedzenia.  Gdy dach jest zamknięty całkowita długość paneli wynosi 100 cm. Po otwarciu powierzchnia przeszklona wynosi 56 cm.

Do dyspozycji kierowców jest  9-calowy ekran dotykowy obsługujący bezprzewodową łączność ze smartfonem i prezentujący informacje dotyczące stanu auta, a także pokrętło napędu ALLGRIP SELECT umieszczone w konsoli środkowej.

Zdecydowano się na turbodoładowany silnik 1.4 BOOSTERJET (129 KM oraz 235 Nm )z bezpośrednim wtryskiem paliwa i układem mild hybrid 48 SHVS, napęd na cztery koła ALLGRIP SELECT oraz szereg zaawansowanych systemów wspomagających bezpieczeństwo.

Klienci mają do wyboru 6-biegową ręczną skrzynię lub 6-biegowy automat. 

Zobacz także: Jak oszczędzać paliwo?

Nowy S-CROSS jest wyposażony w układ mild hybrid 48V SHVS. Składa się on z trzech głównych elementów: urządzenia ISG 48V z funkcją silnika elektrycznego, akumulatora litowo-jonowego 48V i przetwornicy prądu stałego z 48V na 12V. Podwyższone napięcie urządzenia ISG pozwala wyagenerować wyższą moc i moment obrotowy.

Nowy S-CROSS jest wyposażony w system Suzuki Safety Support wykorzystujący kamery i czujniki, aby pomóc kierowcy w bezpiecznym prowadzeniu auta.

  • Dual Sensor Brake Support (DSBS) Podczas jazdy system DSBS wykorzystując kamerę jednoobiektywową i czujnik laserowy wykrywa pojazd lub pieszego przed samochodem. W przypadku ryzyka kolizji ostrzega kierowcę lub inicjuje automatyczne hamowanie, w zależności od sytuacji.
  • Tempomat adaptacyjny ACC z funkcją Stop & Go Adaptacyjny tempomat ACC z systemem Stop & Go i sześciobiegową skrzynią automatyczną pomaga utrzymywać zadaną prędkość, stale zachowując ustaloną odległość od poprzedzającego pojazdu. Układ ACC z funkcją Stop & Go może nawet całkowicie automatycznie zatrzymać samochód, a następnie ruszyć za poprzedzającym pojazdem (jeśli ruszy w ciągu 2 sekund) zapewniając kierowcy dodatkowe wsparcie, na przykład podczas jazdy w korkach.
  • Kamery 360o Widok 360 stopni zapewnia kierowcy dodatkowe bezpieczeństwo i wygodę. Cztery kamery (przednia, tylna i po obu bokach) tworzą różne widoki na 9-calowym wyświetlaczu w kabinie, w tym widok 3D przydatny przy ruszaniu lub widok z lotu ptaka ułatwiający parkowanie.
  • Inne systemy wsparcia kierowcy w nowym Suzuki S-CROSS:
  • LDW (Lane Departure Warning - ostrzeganie o zjeżdżaniu z pasa ruchu)
  • LDP (Lane Departure Prevention - przeciwdziałanie zjeżdżaniu z pasa ruchu)
  • Weaving alert (ostrzeganie o niestabilności kierunku jazdy)
  • TSR (Traffic Sign Recognition - rozpoznawanie znaków drogowych)
  • BSM (Blind Spot Monitor - monitorowanie martwych pól widoczności)
  • HHC (Hill Hold Control - wspomaganie ruszania na wzniesieniu)
  • RCTA (Rear Cross Traffic Alert - ostrzeganie o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu)
Najtańsze Suzuki S-Cross z napędem na jedną oś to wydatek 97,5 tys. zł. Napęd na wszystkie koła dostępny jest w Polsce od 111,5 tys. zł.

Zobacz także: DS 9 - luksusowy sedan

Suzuki S-Cross

Zdecydowano się na turbodoładowany silnik 1.4 BOOSTERJET z bezpośrednim wtryskiem paliwa i układem mild hybrid 48 SHVS, napęd na cztery koła ALLGRIP SELECT oraz szereg zaawansowanych systemów wspomagających bezpieczeństwo.

Fot. Suzuki

Suzuki S-Cross

Zdecydowano się na turbodoładowany silnik 1.4 BOOSTERJET z bezpośrednim wtryskiem paliwa i układem mild hybrid 48 SHVS, napęd na cztery koła ALLGRIP SELECT oraz szereg zaawansowanych systemów wspomagających bezpieczeństwo.

Fot. Suzuki

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Zobacz także

Tagi:

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Części dla marki Suzuki

Średnia cena części z Moto.Gratka.pl

Suma (średni koszt):

610 zł