Volkswagen Passat B8. Już po tuningu

(łs)
JMS przygotowała dokładkę przedniego zderzaka, która optycznie poszerza i obniża Passata. Dolna krawędź elementu znajduje się 30 mm niżej od fabrycznego spojlera.Passat B8 może stać się jeszcze bardziej przysadzisty. Wystarczy zainwestować 1749 euro w gwintowane zawieszenie KW, które pozwoli na zmniejszenie prześwitu przedniej osi o 50, a tylnej o 40 mm. W modyfikowanym samochodzie nie może zabraknąć akcesoryjnych felg. JMS proponuje obręcze Barracuda z oporami 235/35 R19./ Fot. JMS
JMS przygotowała dokładkę przedniego zderzaka, która optycznie poszerza i obniża Passata. Dolna krawędź elementu znajduje się 30 mm niżej od fabrycznego spojlera.Passat B8 może stać się jeszcze bardziej przysadzisty. Wystarczy zainwestować 1749 euro w gwintowane zawieszenie KW, które pozwoli na zmniejszenie prześwitu przedniej osi o 50, a tylnej o 40 mm. W modyfikowanym samochodzie nie może zabraknąć akcesoryjnych felg. JMS proponuje obręcze Barracuda z oporami 235/35 R19./ Fot. JMS
W gronie użytkowników Volkswagena nie brakuje amatorów tuningu. Niespodziankę dla nich przygotowało niemieckie JMS – pakiet akcesoriów dla nowego Passata B8.
JMS przygotowała dokładkę przedniego zderzaka, która optycznie poszerza i obniża Passata. Dolna krawędź elementu znajduje się 30 mm niżej od fabrycznego
JMS przygotowała dokładkę przedniego zderzaka, która optycznie poszerza i obniża Passata. Dolna krawędź elementu znajduje się 30 mm niżej od fabrycznego spojlera.

Passat B8 może stać się jeszcze bardziej przysadzisty. Wystarczy zainwestować 1749 euro w gwintowane zawieszenie KW, które pozwoli na zmniejszenie prześwitu przedniej osi o 50, a tylnej o 40 mm. W modyfikowanym samochodzie nie może zabraknąć akcesoryjnych felg. JMS proponuje obręcze Barracuda z oporami 235/35 R19.

/ Fot. JMS

Najwyraźniej uznano, że świetnie sprzedająca się limuzyna zasługuje na odrobinę indywidualnego stylu. JMS przygotowało dokładkę przedniego zderzaka, która optycznie poszerza i obniża samochód. Dolna krawędź elementu znajduje się 30 mm niżej od fabrycznego spojlera.

Passat B8 może stać się jeszcze bardziej przysadzisty. Wystarczy zainwestować 1749 euro w gwintowane zawieszenie KW, które pozwoli na zmniejszenie prześwitu przedniej osi o 50, a tylnej o 40 mm. W modyfikowanym samochodzie nie może zabraknąć akcesoryjnych felg. JMS proponuje obręcze Barracuda z oporami 235/35 R19.

Standardowym silnikom Passata nie brakuje mocy i momentu obrotowego. Mimo tego JMS proponuje moduł, który przyspiesza otwieranie przepustnicy. Zaproponowana przez Volkswagena strategia działania jest kompromisem między dobrą dynamiką, a możliwie niskim zużyciem paliwa.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty