2 z 22
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mazda nie boi się iść pod prąd. Zamiast obniżania pojemności...

Mazda CX-5 2.5 SKYACTIV-G 194 KM 6AT 4×4. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny

Mazda nie boi się iść pod prąd. Zamiast obniżania pojemności skokowej silników i dodawania kolejnych turbosprężarek, trzyma się swojej filozofii i proponuje SUV-a z 2,5-litrowym, wolnossącym benzyniakiem połączonym z klasyczną, automatyczną, hydrokinetyczną skrzynią biegów. Jak nowa Mazda CX-5 opiera się konkurencji sprawdzamy na przykładzie topowej wersji benzynowej tego modelu.

Fot. Jakub Mielniczak

Zobacz również

Zamiana kładki na przejście podziemne przy stacji w Olkuszu będzie niewypałem?

Zamiana kładki na przejście podziemne przy stacji w Olkuszu będzie niewypałem?

Energylandia się rozrasta. Ma być trzy razy większa!

Energylandia się rozrasta. Ma być trzy razy większa!

Polecamy

Konfiskata samochodu pijanym kierowcom. Pierwsza majówka z nowymi przepisami

Konfiskata samochodu pijanym kierowcom. Pierwsza majówka z nowymi przepisami

Jak przechowywać opony? Nie popełnij tych błędów

Jak przechowywać opony? Nie popełnij tych błędów

Jakie nowe auta najczęściej kupują Polacy? Sprzedaż wzrasta ale coraz wolniej

Jakie nowe auta najczęściej kupują Polacy? Sprzedaż wzrasta ale coraz wolniej