Nie wiesz jaki samochód wybrać? Ta marka ma na to rozwiązanie

Mariusz Michalak
Mariusz Michalak
CUPRA Match to cyfrowe rozwiązanie, które na podstawie analizy danych dostarcza użytkownikom spersonalizowane rekomendacje dotyczące modeli barcelońskiej marki.
CUPRA Match to cyfrowe rozwiązanie, które na podstawie analizy danych dostarcza użytkownikom spersonalizowane rekomendacje dotyczące modeli barcelońskiej marki. Cupra
CUPRA Match to rozwiązanie cyfrowe, które poprzez analizę danych dostarcza spersonalizowane rekomendacje dotyczące modeli barcelońskiej marki. Jak działa takie rozwiązanie? to rozwiązanie cyfrowe, które poprzez analizę danych dostarcza spersonalizowane rekomendacje dotyczące modeli barcelońskiej marki. Jak działa takie rozwiązanie?

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Volkswagen Financial Services wynika, że 42% respondentów planuje zakup samochodu w ciągu najbliższych 12 miesięcy*. Wybór nowego auta wiąże się z wieloma ważnymi i często trudnymi decyzjami. Barcelońska marka udostępnia swoim klientom internetowe narzędzie, które podpowiada, który pojazd CUPRA warto kupić w zależności od ceny, czy też stylu życia.

CUPRA Match to cyfrowe rozwiązanie, które na podstawie analizy danych dostarcza użytkownikom spersonalizowane rekomendacje dotyczące modeli barcelońskiej marki. Poprzez zbieranie informacji na temat stylu życia, preferencji kierowców, a także potrzeb związanych z codziennym użytkowaniem pojazdu, CUPRA Match oferuje precyzyjnie dopasowane sugestie. Wśród dostępnych odpowiedzi można wybrać zakres cenowy, najczęstsze miejsca podróżny, rodzaj silnika, a także to, jak auto będzie użytkowane.

– W dzisiejszym świecie, gdzie wybór jest ogromny, ludzie często odczuwają trudności w dokonywaniu decyzji, zwłaszcza gdy chodzi o zakup nowego samochodu. Aby ułatwić ten proces, marketingowcy sięgają po zaawansowane technologie, takie jak sztuczna inteligencja. Tworzą narzędzia, które wykorzystują potencjał sztucznej inteligencji do podpowiadania najlepszego modelu samochodu na podstawie indywidualnych preferencji i potrzeb klienta. Dzięki temu nawet wśród setek dostępnych opcji, klienci mogą szybko i skutecznie znaleźć pojazd, który idealnie spełnia ich oczekiwania. To innowacyjne podejście pomaga zniwelować niepewność i przyspiesza proces podejmowania decyzji zakupowych, co z kolei korzystnie wpływa na doświadczenie klienta – mówi Katarzyna Dziomdziora, PR managerka marek SEAT i CUPRA.

Dla poruszających się po mieście, internetowe narzędzie może podpowiedzieć pierwszy w 100% elektryczny model CUPRA Born. Osoby często podróżujące po autostradach mogą spodziewać się doboru Formentora, który od 0 do 100 km/h rozpędzi się w ciągu 4,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Z kolei miłośnicy dalekich, górskich wypraw z dużym prawdopodobieństwem zostaną „sparowani” z modelem CUPRA Ateca.

W następnej kolejności użytkownicy mogą wybrać preferowany rodzaj silnika – benzynowy, diesel, hybrydowy lub elektryczny. Dopełnieniem ankiety będzie pytanie o to, jak samochód będzie wykorzystywany. Spośród możliwych odpowiedzi można zaznaczyć m.in. samodzielną jazdę, podróżowanie z rodziną, czy też spotkania z przyjaciółmi.

* - Badanie klientów indywidualnych zrealizowane techniką badania internetowego CAWI, przeprowadzone na zlecenie Volkswagen Financial Services w listopadzie 2023 roku. N=1101

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty