Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Dacia Lodgy to auto, które zdecydowanie nie oferuje emocji, nie zachwyca stylistyką czy wyposażeniem, ale jest idealnym autem dla oszczędnej rodziny. Tutaj liczy się przestrzeń i funkcjonalność, a rumuński minivan daje to w obfitej dawce. Samochód jest tani w eksploatacji, a zadbany posłuży jeszcze przez wiele lat. Dla dużej rodziny to bardzo ważny argument.
Dacia Lodgy to auto, które zdecydowanie nie oferuje emocji, nie zachwyca stylistyką czy wyposażeniem, ale jest idealnym autem dla oszczędnej rodziny. Tutaj liczy się przestrzeń i funkcjonalność, a rumuński minivan daje to w obfitej dawce. Samochód jest tani w eksploatacji, a zadbany posłuży jeszcze przez wiele lat. Dla dużej rodziny to bardzo ważny argument.
W 2012 r. Dacia zaprezentowała swojego pierwszego minivana. Lodgy oferuje stosunkowo dużą przestrzeń w kabinie i bagażniku za 37 900 zł - kwotę, za które inne marki są w stanie zaproponować... miejskie auto!
Dacia jest postrzegana jako tzw. marka budżetowa i nie jest to ani dla niej, ani dla użytkowników Dacii nic wstydliwego. Rumuńskie auta są chętnie wybierane tym bardziej, że są obecne praktycznie w każdej kategorii samochodów osobowych. W klasie vanów reprezentuje ją Lodgy.
Dotychczas Dacia oferowała jedynie model Sandero w wersji Stepway. Teraz gama poszerzona została o modele Dokker i Lodgy, których oficjalna premiera nastąpi podczas pażdziernikowego Salonu Samochodowego w Paryżu.
Lodgy to auto rodzinne, które ma zapewnić stosunkowo dużą przestrzeń za możliwie najniższą cenę. Najtańszą, pięciomiejscową wersję modelu napędzaną silnikiem benzynowym 1.6/84 KM w wersji wyposażenia Access można nabyć za 37 900 złotych.