Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Pompa paliwa SIEMENS VDO 405-052-002-001Z Pompa paliwa Informacje Inter Cars o towarze indeks: 405-052-002-001Z Cena brutto: 715,92 zł nazwa: Elektryczna pompa paliwa opis : VDO POMPA PALIWA ELEKTR. W ZBIORNIKU AUDI A8 3,7-4,2 95- producent: SIEMENS VDO NA MAGAZYNIE 0 Ograniczenia Cisnienie [bar]: 4 Tryb pracy: elektryczny Rodzaj paliwa: benzyna
Podsumowanie: Posiadam audi a8 i jestem z tego samochodu bardzo zadowolony, jedynym mankamentem jest pompa paliwowa w zbiorniku paliwa która siada po 200000 tyś km, pompa kosztuje w serwisie 2600zł i jest to spory wydatek,jeżeli chodzi o części eksploatacyjne to wcale nie są takie drogie jak opisuje to jedna osoba na forum , klocki,filtry,świece,można kupić we wszystkich sklepach motoryzacyjnych i jest ich bardzo dużo, a ceny zbytnio nie odstraszają. Poprzednio byłem właścicielem BMW i koszt eksploatacji był znacznie większy. To tyle z mojej strony.
Podsumowanie: mam 4.2 quatrro 300 KM 97 r z gazem,zajebista fura pod kazdym wzgledem,polecam a na gazie chodzi tez b.dobrze.Ten potwor ma ogromny zapas MOCY.moglbym zamienic tylko na S8-360 KM.
Podsumowanie: posiadam a8 i nie stwarza mi to auto zadntch problemow i robi duze wrazenie swoim wygladem na drodze kiedy je ujrzalem spodobalo sie i kupilem
Podsumowanie: POWIEM TO TAK POSIADAM JUZ JAKIS CZAS AUDI A8 ROK 1998 4.2 I MAM GAZOWNIE SAM ZAKLADALEM BO POSIADAM ZAKLAD LPG I CHODZI BEZ ZARZUTU A SZWANKUJE TYLKO TYM CO NIEMAJA ZIELONEGO POJECIA O MONTAZU GAZU DO TEGO MODELU BO TO NIEJEST TAK PROSTE
Podsumowanie: dorian jezeli masz kase kupoj ale zastanow sie bo 4,2Q to jest niezly pocisk i pali nie malo a co do gazu to jakas brednia
Podsumowanie: Mam Audi A8 z silnikiem V8 4.2 po chiptuningu (moc 333 KM zmierzona na hamowni), pełnym S-pakietem i wydechem Audi-Porsche. Samochód ma 196 tys. km przebiegu i jak narazie nie ma z nim poważniejszych problemów. Zużycie oleju silnikowego zgodnie z danymi producenta. Co około 30 tys. km trzeba wymieniać przednie klocki hamulcowe, co 60 tys. km trzeba się liczyć z koniecznością wymiany przednich wahaczy. Paradoksalnie, jazdę po polskich drogach, lepiej znoszą egzemplarze wyposażone w zawieszenie koni od wersji S8 (w A8 ze standardowym zawieszeniem, podwozie zużywa się szybciej). Średnio po dwóch latach eksploatacji wysiadają xenonowe żarówki. Przy gnieździe anteny radiowej pojawiło się niewielkie ognisko korozji (to się podobno zdarza!)Żadnych problemów nie sprawia skrzynia tiptronic, napęd quattro, wszelkie elektryczne gadżety typu elektryczna regulacja kolumny kierownicy, siedzeń, szyb, centralny zamek, solardach czy audio Bose. Komfort jazdy na bardzo wysokim pozime, nawet na 18-tkach, osiągi po prostu fanastyczne i do tego rasowy bulgot V8 ze sportowym wydechem :) Właśnie wybieram 19-calowe obręcze do mojego auta. Pozdrawiam wszystkich użytkowników Audi A8. Trzymajcie się i niech moc będzie w wami!
Podsumowanie: Niesamowite auto pod każdym względem-Polecam !!! Posiadam A8 z 2000 roku po liftingu z silnikiem 2,5 V6 TDI 180KM który jest po Chip-Tuningu który zwiekszył jego moc na 230KM,co już pozwala na niezłe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Średnie spalanie w trasie przy prędkościach okolo 160 km/h wynosi 7,5-8,2 L/100km.Natomiast w mieście spalanie nie przekracza 10L/100km.Oczywiscie to wszystko zależy od stylu jazdy ale ja nie mam lekkiej nogi.Komford jazdy jest naprawdę niesamowity. Każdy szczegół w wykończeniu auta jest dopracowany-gratulacje stylistom.
Podsumowanie: A8 ponad wszystko, na polskie dziurawe drogi, oczywiście m.in. dzięki Quattro.Jeżdżę kolejnym A8 z 2000 r.3,7(260KM)po modernizacji przed (230KM).Poprzednie dwa to były z silnikami 4,2 (300KM)średnio wypasione,obecne jest topowe (navi+tv,webasto,solar,xenon itd..)i jestem bardzo zadowolony w szczególności z komfortu, ponieważ poprzednie dwa świetnie jeżdziły, ale były ciut za twarde. Szczerze przyznam że to moje pierwsze i ostatnie A8 z motorem 3,7, jednak 4,2 jest ponad wszystko pomimo, że ten silnik zużywa średnio 3-5L/100km paliwa mniej (tankuje 98 okt.).Jeżeli chodzi o niezawodność to podam przykład;po przejechaniu 40 tys. km jesienno-zimową porą po warmińsko-mazurskich drogach b. dziurawych do wymiany miałem zaledwie 4 małe+2duże tuleje metal-gumowe w tylnym zawieszeniu co kosztowało mnie w serwisie z wymianą 980 zł, ale za to na hamulcach przednich (4 klocki na stronę) przejeżdżam nie więcej niż 12-15 tys. km, a ich koszt w ASO zależy od pory roku i waha się od 870-1460zł z robocizną ( koszt tylnych to 308zł bez robozizny), ale ja we wszystkich autach szybko je zdzieram. przeglądy; po 15tys.km mały = 1650 zł, po 30 duży = 2200 zł, co 60 tys. km świece 4 elektrodowe = 55x8szt.D0 zl i rozrząd co 90 tys. za ile nie wiem, nigdy nie wymienialem. Mając na względzie klasę Auta uważam te koszty za śmieszne, poza zużyciem paliwa, w moim przypadku robię 5-7 tys. miesięcznie, a kosztuje mnie to 4-5 tys zł czyli ok. 70zł za 100km, więc z tego prostego powodu nie polecam tego auta osobom których zarobki oscylują poniżej 2 tys. zł miesięcznie, no i ubezpieczenie.Choć znam osoby które nie zastosowały się do powyższej reguly, i zakupiły za oszczędności A8, po paru 2-3 miesiącach był to wrak. Nie wiem jak inne auta ale A8 bardzo n
Podsumowanie: Niesamowity, przyspieszenie godne sportowego auta, na zakrecie kazdy zwalnia tylko nie Audi A8. Szczyt luksusu i elegancji polaczony z V8 daje poprostu satysfakcje prowadzenia tego auta.
Znajdujesz się w dziale Audi A8 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Audi A8, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 3 generacji samochodów Audi A8.
Średnia cena na podstawie 12 ofert:
330 725 złZakres cen: 295 000 – 370 000 zł
Średnia cena na podstawie 22 ofert:
127 291 złZakres cen: 67 500 – 305 040 zł
Średnia cena na podstawie 8 ofert:
44 450 złZakres cen: 38 900 – 49 999 zł