BMW SERIA 3 III (E36) (1990 - 2000) - opinia użytkownika Młody raz spokojny raz agresywny kierowca
2014-03-02, Młody raz spokojny raz agresywny kierowca
Marka: | BMW |
---|---|
Model: | SERIA 3 |
Generacja: | III (E36) (1990 - 2000) |
Rok produkcji: | 1996 |
Przebieg: | 220 tys. km |
Nadwozie: | Sedan [E36] |
Silnik: | 320i |
Podsumowanie:
Podsumowując: Dla średnio spokojnego kierowcy-niskie spalanie w cyklu mieszanym oraz w trasie pozwala na wystarczająco tanie dojechanie np do pracy. Dla młodych i agresywnych kierowców- zespawać dyfer i można spokojnie latać bokiem nawet na trzecim biegu... a zimą nawet bez spawania dyfra lecz z wyłączoną kontrolą trakcji ASC ;D pozdrawiam ludzi którzy znają dobrze tą marke i te piękne samochody;D
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
SILNIK R6 2.0 Vanos (m52b20) BEZ GAZU służy mi bardzo dobrze. nie psuje się oraz według mnie mało pali. przy stałej jeździe 90 km/h spali mi niecałe 7 litrów na takiej trasie głównej co około 5-10 kilometrów jakieś ograniczenie, w mieście około 10 trzeba liczyć to nie golf 3 1.9 tdi i bardzo dobrze. kupując bmw martwiłem sie o spalanie ale mam zadbane bmw a zadbane mało pali nie minimum 10 jak to mówi większość ludzi którzy nie mieli za wiele do czynienia z BMW. SKRZYNIA- bardzo elastyczna z 50-60 km/h można dość fajnie, delikatnie przyspieszać i bez większego zmulenia biegi wchodzą gładko lecz co prawda nie tak jak w większości mercedesów i wiadomo skrzynia piątka... Brakuje takiego jeszcze dłuższego szóstego biegu do ekonomicznej jazdy przy około 130km/h jak w większości aut... Taki silniczek niby mały niby tylko 150 kucyków a potrafi sobie poradzić z niejednym mocniejszym samochodem.
-
Zawieszenie:
zawieszenie dość komfortowe i dobrze trzymające się drogi lecz przy wymianie dużo śrub oraz sworznie lubią się zapiekać co czasem potrafi stwarzać problemy.
-
Wnętrze:
Wnętrze. Według mojego gustu prawie idealne, świetne są plastiki które są dość elastyczne i dobrze wykonane dzięki czemu nie wyrabiają się szybko na polskich drogach i nie hałasują podczas jazdy. Pozycja za kierownica jak dla mnie świetna ponieważ można regulować fotele w każdym kierunku, są bardzo wygodne i wystarczająco dobrze trzymają w zakrętach, ja mam podgrzewane, grzanie działa dość szybko i fajnie grzeje pupe i plecy w zimne dni. Dałem 4 gwiazdki ponieważ jak usiądzie dość facet który lubi siedzieć wygodnie a nie z głową w szybie to pasażer z tyłu ma trochę mało miejsca z tyłu i ogólnie z tyłu nie ma za wiele miejsca dla trzech typowych polaków lecz gdyby mi bardzo zależało na miejscu dla pasażerów siedzących z tyłu kupiłbym wersje 7
-
Komfort jazdy:
Komfort niesamowity. Oryginalny wydech nie jakiś tani sportowy potrafi wydawać ładne dźwięki które usłyszymy dopiero jak otworzymy okno. BMW e36 jest świetnie wyciszone więc świetne na długie jak i krótkie trasy. Kupno tego BMW było jednym z niewielu dobrych wyborów w moim życiu.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 10l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 7.5l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 6l/100km |
Zalety i Wady
- Bezawaryjność
- Komfort dla kierowcy
- Moc
- Spalanie w cyklu mieszanym oraz w trasie
- Cena i dostępność części
- Ilość ludzi kochających tą marke
- Mało miejsca z tyłu dla pasażerów
- Spalanie w cyklu miejskim
- Ilość ludzi nienawidzących tej marki
- Zbyt czuły sytem ABS