Chevrolet Aveo II (T300) (2011 - teraz) - opinia użytkownika mauretanczyk
2015-12-07, mauretanczyk
Marka: | Chevrolet |
---|---|
Model: | Aveo |
Generacja: | II (T300) (2011 - teraz) |
Rok produkcji: | 2012 |
Przebieg: | 28 tys. km |
Nadwozie: | Sedan |
Silnik: | 1.4 |
Podsumowanie:
Poza drobnymi "pierdołami" o których wspominałem, samochód bardzo fajny. Idealnie nadaje się do miasta oraz średniej trasy. Dla cierpliwych będzie również bardzo dobry na dłuższe dystanse. Dołożenie 6tego biegu byłoby na pewno docenione przez użytkowników. Samochód z tak dużym bagaznikiem, az prosi się o dalekie wyjazdy z rodziną. Z tyłu osoba mojego wzrostu czyli 1.83 nie powinna narzekać. Szkoda, ze GM zdecydowało pozostawić wyłącznie OPLA na rynku europejskim. Nosiłem się z zamiarem nabycia nowego cruza rocznik 2016, no ale cóż, takie rzeczy tylko w stanach :)
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
+Solidny na łańcuszku. +ekonomiczny +na miasto i średnia trasę super -brak 6biegu który by sie przydał na autostradę ogólnie jak na 1.4 to bardzo pozytywne odczucia.
-
Zawieszenie:
Poza jakimiś drobnymi kwestiami, ktore szybko wyszly i wymienili nieodplatnie na gwarancji to zadnych zastrzeżeń nie mam. Chodziło o łączniki stabilizatorów, które serwis na 99,9 wszystkim wymieniał po pierwszym roku na lepsze jakościowo. Teraz mam z tym spokój.
-
Wnętrze:
+ładne podswietlenie +fajnie zaprojektowane i funkcjonalne +wszystko co trzeba to jest, łacznie z bluetoothem i usb -plastiki moglyby byc troche bardziej miękkie, ale te mi nie skrzypią więc nie ma tragedii
-
Komfort jazdy:
Przyjemnie, miekko. Dobrze wybiera i tłumi nierówności. Układ kierowniczy sztywny i precyzyjny. Najlepiej kupowac wersje z hydraulicznym wspomaganiem, elektryczne spotykane były w modelach z silnikiem 1.2 ale były tez wersje z hydraulicznym
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 7.5l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 6.7l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 6.25l/100km |
Zalety i Wady
- agresywny estetyczny design nadwozia
- Pojemny bagażnik ponad 500 l
- solidny silnik MPi z rozrządem na łańcuszku
- Wygodne zawieszenie
- ładne podświetlenie deski i zegarów
- słabej jakosci montowane fabrycznie łączniki stabilizatora (jednak wymienione na gwarancji bez dopłat)
- brak 6 biegu na autostradę
- twarde w dotyku plastiki deski
- głośne fabryczne opony continental