Chevrolet Camaro - opinia użytkownika LoboIROC-Z
2004-07-28, LoboIROC-Z
Marka: | Chevrolet |
---|---|
Model: | Camaro |
Generacja: | — |
Rok produkcji: | — |
Przebieg: | — |
Nadwozie: | — |
Silnik: | — |
Podsumowanie:
Mam Camaro IROC-Z z '89 roku (Silnik V8 LB9 305cid, automat TH700R4). Powiem tak - jeśli nie podchodzisz z pasją do tych samochodów - to nie kupuj. Samochody te to doskonała baza do modyfikacji, bo i jest co ulepszać (choć oczywiśnie nie jest to konieczne). Argument o małej mocy z litrażu jest zupełnie nieuzasadniony - trzeba być skończonym idiotą albo riceboyem, żeby przytaczać ten argument :) Moc ta rozwijana jest przy ilości obrotów przy której inne samochody dopiero zaczynają się toczyć. Nie wspomnę już nawet o momencie obrotowym - np. 400Nm przy 2800 obrotów. Generalnie Small Block Chevy (V8) to poezja. Nie bez powodu silnik SBC 5.7l to najczęściej modyfikowany silnik na świecie. Samochody te (tzn. Camaro, Firebird - 3ciej generacji) oczywiście mają i słabe strony (i wcale nie mówię tu o paliwożerności czy awaryjności) wynikają jednak one w głównej mierze z ich wieku oraz z ze złego traktowania przez kolejnych właścicieli (używania dziwnych zamienników części, braku dbałości o wymiany płynów, powierzania napraw 'panom Heniom' itd).
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
-
Zawieszenie: