Citroen Berlingo - opinia użytkownika [email protected]
2003-05-01, [email protected]
Marka: | Citroen |
---|---|
Model: | Berlingo |
Generacja: | — |
Rok produkcji: | — |
Przebieg: | — |
Nadwozie: | — |
Silnik: | — |
Podsumowanie:
Cytryno zrobiłem około 230 tyś km. Silnik 1.4 benzyna z 1998 roku W zasadzie bezproblemowa obsługa i jazda, lejesz paliwo i do przodu. Przez okres przebiegu wymieniałem tylko końcowy tłumik (450 zł-orginał) szczotki alternatora i gumy w zawieszeni z przodu i z tyłu. Amortyzatory nadal ok! Silnik się trochę "poci" Ja mam wersję orginalną francuską z pierwszych Berlingo jakie można było kupować w salonach, cienko wyposażony ale za to bezawaryjny. ODRADZAM AUTORYZOWANE SERWISY !!! W silniku benzynowym jest stosunkowo ciężki dostęp do środkowych świec zapłonowych 1 i 4 można samemu wymienić w minutę ale z 2 i 3 gożej, wyobrazcie sokie że te barany z serwisu OLALI to i regularnie na przeglądach wymieniali tylko zewnętrzne przy przebiegu około 180 tyś auto zaczęo żle przcować jakby padały wtryskiwacze lub kable. Wymieniłem kablę wysokiego napięcia oraz potencjometr gazu (orginał) i nic zero poprawy. Ćoś mnie tknęło obejże świece, pierwsz OK ! ale jużdruga i trzecia makabra , popalone główki popękane izolacje, makabra, sam się dziwie że to jeszcze chodziło. Sądze że "solidny serwis" wymienił je może z raz albo i wogóle od nowości chodził na tych samych. W zasadzie można pominąć taki drobny fakt że w serwisie załorzyli mi używane klocki chamulcowe (jakbym nie zmieniał przebitego koła pewnie bym nie zauważył) lub też wypuszczali samochód po przeglądzie z przepalonymi żarówkami żwiateł Reasumując ODRADZAM SERWIS CITROENA PUŁTUSKU bo tam jeżdziłem na przeglądy, natomiast Berlingo godzien polecenia, szczególnie wersje francuskie bo te składane w Polsce czasem mają swoje humory
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
-
Zawieszenie: