Honda Accord VI (1998 - 2002) - opinia użytkownika FRANK
2017-09-24, FRANK
Marka: | Honda |
---|---|
Model: | Accord |
Generacja: | VI (1998 - 2002) |
Rok produkcji: | 1999 |
Przebieg: | 300 tys. km |
Nadwozie: | Sedan |
Silnik: | 1.8i |
Podsumowanie:
Ogólnie jest to moje drugie auto,i drugie z silnikiem benzynowym. Polecam jeśli ktoś ceni auta komfortowe z zacięciem autka sportowego ( VTEC ) jak to honda bezawaryjna.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Auto Dynamiczne powyżej 4.000 obr/min poniżej tej wartości do spokojnej jazdy z punktu A do B wystarczy. Skrzynia biegów moim zdaniem złe ze stopniowanie 1i2 przełożenia. Gdy się jedzie do odcinki na jedynce i wrzuca 2 bieg jest chwilę muł a potem leci. ładny dzwięk jak się ma założony filtr stożkowy. Osiągi ok 10-11s do 100km/h. Charakterystyka silnika wymusza na nie schodzenie poniżej 4 tyś obr. Uzyskanie 200 km/h nie jest wyzwaniem :) stereotypy ze żre olej jak opętana są zbędne. Na gazie przy pałowaniu troszkę bierze ale 0.5 do 0.7 na 10.000 km według mnie nie jest do nie zaakceptowania :)
-
Zawieszenie:
Po ponad 2 latach użytkowania po naszych pięknych dziurawych drogach jestem mile zaskoczony. Zrobione 65.000 km i wymieniłem 2 górne wahacze. oraz łożyska tylnych kół,które są razem z piastą. Myślę że zawiecha wytrzymalsza niż Aluminium wielowahacz w A4 B5/Passat B5 :)
-
Wnętrze:
O ile zegary świetnie wyglądają,o tyle środkowy tunel kokpit to jakaś tragedia. Autko z zewnątrz prezentuje się okazale a w środku pomyłka. Dobrze że nie ma siwych plastików jak w japońcach z tamtych lat. Klimatronik wygląda żle. Fajne fotele. Beżowe i czarne wykończenie jest bardzo miłe dla oka i świetnie wygląda jak na te lata.
-
Komfort jazdy:
Komfort jazdy bardzo dobry. Wielowahacz spełnia swoje zadanie. Fotele są wygodne podróżowanie to sama przyjemność. Dużo miejsca w środku
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 12l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 10l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 9l/100km |
Zalety i Wady
- silnik
- zawieszenie
- wygoda
- koszty ekploatacji
- mały moment obrotowy
- spalanie