Lancia Ypsilon - opinia użytkownika LANCISTA
2006-11-11, LANCISTA
Marka: | Lancia |
---|---|
Model: | Ypsilon |
Generacja: | — |
Rok produkcji: | — |
Przebieg: | — |
Nadwozie: | — |
Silnik: | — |
Podsumowanie:
Witam, chciałbym zainteresowac Was kwestią tricków marketingowych stosowanych przez Fiat Auto Poland, a konkretnie jego częśc zajmująca się samochodami Lancia. posiadam już trzeci pojazd tej marki ( o jednym z nich opublikowałem nawet tekst na Waszych łamach) i sprawa nierzetelności firmy boli mnie osobiście. chodzi o wprowadzanie klientów w błąd odnośnie wyposażenia samochodów lancia ypsilon w wersji Platino. otóż zgodnie z informacjami Lancii m.in. na stronach http://www.lancia.pl/ypsilon/centro.html w zakładce Personalizacja i Konfigurator, producent podaje, iż wyposażenie samochodu może stanowić m.in. "ekskluzywna dwukolorowa skóra". takie same informacje znajdują się również w materiałach drukowanych nt Lancii Ypsilon, jak również w zestawieniu wyposażenia modelu Ypsilon w wersji Platino, które załączam. Taki też model Lancii Ypsilon, wyposazony w dwukolorową skórzaną tapicerkę w kolorze "koniak" posiadam. producent nie podał jednak nigdzie do wiadomości, że tapicerka ta jest skórzana tylko w pewnej częsci (siedziska foteli, zagłówki siedzisko tylnej kanapy), reszta zaś to tzw skóra ekologiczna (przedni panel auta, boszki drzwi, boki i tyły foteli i kanapy). Tak wyposażone samochody sprzedawane sa jak auta z tepicerką ze skóry naturalnej, przez co klienci wprowadzani sa w błąd zarówno do jakości wyposażenia, jak i do jego trwałości, albowiem elementy ze skaju (tapicerki skóropodobnej) łatwo pękają. Szanujące się firmy samochodowe, jak np. Mercedes podają w swoich katalogach wyraźnie, iż tapicerka jest ze skróy mieszanej, Fiat jednak nie ma takiego zwyczaju. Co więcej, kiedy klient zaczyna się domagac obniżenia ceny, jako że został wprowadzony w błąd (kupił nie to co chciał), Fiat wykręca się sianem i uważa, że wszystko jest w porządku. Takiej polityce Fiata nie przeszkadza nawet ustawiczna utrata rynku spowodowana marną jakością jego produktów. zwazyszy zaś na ilośc nabywców aut Lancii (kilkadziesiąt rocznie w skali Polski) taka polityka wprowadzania w błąd jest tym bardziej dziwna i dowodzi tego, kim dla Fiata jest jego klient. w sprawie tapicerki nie odpowiadającej ofercie kontaktowałem się z dealerem Lancii, który sprzedał mi samochód, ten jednak twierdzi, iż sprawy nie ma i wszystko jest ok. poza tym samochód jest śliczny i chetnie kupię następny pod warunkiem, ze fiat zacznie poważnie traktować swoich klientów.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
-
Zawieszenie: