Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
1007 (4 opinie)
106 (55 opinii)
107 (19 opinii)
2008 (11 opinii)
205 (48 opinii)
206 (222 opinie)
207 (28 opinii)
208 (11 opinii)
3008 (16 opinii)
301 (3 opinie)
305 (3 opinie)
306 (118 opinii)
307 (166 opinii)
308 (47 opinii)
309 (18 opinii)
4007 (2 opinie)
405 (97 opinii)
406 (184 opinie)
407 (59 opinii)
5008 (10 opinii)
504 (1 opinia)
505 (11 opinii)
508 (52 opinie)
605 (53 opinie)
607 (42 opinie)
806 (6 opinii)
807 (20 opinii)
Bipper (1 opinia)
Boxer (36 opinii)
Expert (14 opinii)
J5 (10 opinii)
Partner (75 opinii)
RCZ (1 opinia)
Podsumowanie: To dobre auto-zrywne-dobra kultura pracy silnika-choć trzycylindrowy nie czuć różnicy między czterocylindrowym-to nowoczesny silnik-łatwe w parkowaniu-doskonałe do ruchu miejskiego a także na długie odległości-komfort podróżowania-wygodne fotele.Pokonując 400-500km.nie czujesz zmęczenia.W miarę dobrze wyciszony-przy prędkości 110km.dobrze odbiera radio-telefon.
Podsumowanie: bardzo fajne auto
Podsumowanie: Polecam samochód Peugeot 308 T7 mimo stwierdzonych wad, warto go zakupić, gdyż jego cena jest dosyć niska przy naprawdę bogatych wersjach wyposażenia (klimatyzacja dwustrefowa).
Podsumowanie: Może taki awaryjny model mi się trafił ale generalnie nie kupiła bym więcej.
Podsumowanie: Piękny,mały,zrywny.Silnik dynamiczny,super się prowadzi. 136 koni robi swoje.Naprawy typowe.Godny polecenia
Podsumowanie: Jestem bardzo zadowolony z wyboru tego auta
Podsumowanie: Samochód tani w utrzymaniu. Bardzo przyjemny do jazdy w mieście, a i na trasie radzi sobie bez problemów. Wiadomo że demonem prędkości piggoto nie jest ale nie można wymagać cudów od 1.4 benzyny. Po roku czasu w samochodzie oprócz wizyt u mechanika które być muszą (oleje, filtry itp.) żadnych złych przygód.
Podsumowanie: Zwinny ,cichy ,dobre przyśpieszenie , niskie spalanie
Podsumowanie: Auto spełnia całkowicie moje oczekiwania.
Podsumowanie: Peugeota Boxera L4H3 kupiłem w czerwcu 2018 roku. - silnik 2.0 Blue 163 KM. Do 150 tys. wszystko było OK. Zrobiłem przegląd po dwóch latach i koszt takiej imprezy to ok. 3600 zł w tym wymiana rozrządu, która przy tym przebiegu jest niezbędna. Dwa miesiące po tym przeglądzie gwarancyjnym zaczęły się schody. Najpierw pojawił się wyciek z okolic pompy wysokiego ciśnienie. Po gwarancji wizyta serwisowa związana z naprawą ok. 1000 zł. Mniej więcej dwa miesiące później Boxer wszedł pierwszy raz w tryb awaryjny. Wizyta w serwisie i diagnoza "defekt turbosprężarki" koszt zregenerowanej przez serwis i wymiana 4400 zł. Zrobiłem to we własnym zakresie w bardzo dobrej firmie. Po chwili okazało się, że do wymiany jest filtr cząstek stałych koszt 5570 zł oraz sonda Nox 1200 zł. Samochód pojeździł ok miesiąca i zacżęły się problemy z Ad-blue. Nagle kolejne tryby awaryjne i w końcu komunikat, że za 1000 km samochód stanie bez możliwości odpalenia. Diagnoza serwisu: uszkodzony zbiornik Ad-blue, koszt ok. 5000 zł. Akurat w tym przypadku zaprzyjaźniony mechanik oświecił mnie, że Ad-blue się krystalizuje i prawdopodobnie wystarczy dodać odpowiedni uszlachetniacz Tunap 986 i to pomoże i pomogło - 5000 zł w kieszeni. Kolejna istotna sprawa to podejście serwisu do problemów - przynajmniej w Peugeot. Miałem kilka razy sytuację, że był tryb awaryjny a samochód był w trasie i musiałem szybko rozwiązać problem. Mamy przecież umowy z klientami i musimy na czas dostarczyć towary. To oczywiście nie interesuje serwisu i proponują najbliższy możliwy termin za kilka dni, przeważnie 4-5 dni. Są tak zawaleni robotą, że zostajecie z uszkodzonym samochodem pozostawieni sami sobie - pozostaje laweta albo samochód zastępczy. Jeśli miałbym się wypowiedzieć, czy polecam Peugeota Boxera 2.0 Blue - zdecydowanie nieee !!!! Do dzisiaj walczę z tym złomem i każdy rozkłada ręce. Ratę leasingową trzeba płacić a samochód nadaje się do utylizacji.
Znajdujesz się w dziale Peugeot opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Peugeot, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 33 modeli samochodów marki Peugeot.
Średnia cena na podstawie 8 ofert:
9 000 złZakres cen: 4 999 – 15 000 zł
Średnia cena na podstawie 90 ofert:
38 733 złZakres cen: 20 000 – 97 600 zł
Średnia cena na podstawie 42 ofert:
7 853 złZakres cen: 4 444 – 12 700 zł
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Peugeot 308. Testujemy nową generację! Jakie silniki do wyboru?
Peugeot 5008 1.6 PureTech 180 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Peugeot 508 PSE HYbrid4 360 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje
Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 KM. Wrażenia z jazdy, spalanie, osiągi i ceny