Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: mam 309 od maja przejechalem 8tys km autko sprawuje sie dobrze pali sr. 9 litrow gazu.
Podsumowanie: Jezdze P309 juz od przeszlo 60kkm (w rodzinie od 140kkm) - rewelacyjne autko w porownaniu do np. Golfa II, jak na swoja klase duze i przestrone - bagaznik wrecz potezny, autko calkiem komfortowe jak na swoj wiek. Z zalet bardzo trwaly silnik 1.9 diesel - srednie spalanie okolo 6l/100km i zero spozycia oleju, blacha pelen ocynk i dopiero po 15 latach (nie byl garazowany) zaczely sie pojawiac pierwsze ogniska korozji, po zmianie amortyzatorow na olejowo-gazowe swietnie trzyma sie drogi, czesci tanie przy czym jest mnostwo zamiennikow lub uzywanych elementow na szrocie, konstrukcyjnie prosty jak budowa cepa - przy odpowiednich warunkach i samozaparciu wiele rzeczy mozna zrobic samemu. Z wad - trzeba uwazac na zawieszenie, przod - elementy i laczniki gumowe, tyl - lozyska w tylniej belce, jesli sie zaniedba regeneracja kosztuje od 1000zl wzwyz. Generalnie jest to mocno niedoceniony samochod - widac co w cenie odsprzedazy chociazby porownujac do kosmicznych cen Golfow (kompletne nieporozumienie za te pieniadze) - mnie zawiodl tylko raz jak padl rozrusznik. Polecam jako pierwsze autko dla mniej zasobnych osob.
Podsumowanie: Posiadam Peugeota z silnikiem 1,4 gaźnik. Dynamiczny, chociaż potrafi swoje spalić. Ale do silnika nie mam zastrzeżeń. Zresztą 0-100 - 11.2s. Maksymalnie jechałem nim 180km/h. Może tylko troche dynamiki mu brakuje bo od świateł do świateł, próbowałem drugim samochodem (brava 1,2 80km) i Peugeocik jest lepszy, tylko po 90 już słabnie. Balcha ocynk więc nie ma korozji (rok 93). Zawieszenie pomysłowe - skrętna tylna oś. Spisuje sie fantastycznie. Przód już troszkę gorzej. Przegłubyi gumy wachaczy to jedyne kupowane przezemnie części. A z innych modyfikacji tomam świece Briski i wycięty katalizator.
Podsumowanie: 1.6 1992 przebieg 300000 ,Bardzo dynamiczny i w miarę oszczędny silnik przeciętnie 7,5l/100km ,oleju nie bierze. Zawieszenie trochę słabsze, po 250tys trzeba było wymienic wachacze przednie (orginalne 130zł szt.)zdażały się drobne usterki instalacji elektrycznej ,w środku plastiki trochę trzeszcą, samochód nigdy nie był garażowany więc pokazały się ogniska korozji(takie jak na 3-letnim Polonezie)
Podsumowanie: moja 309 ma juz 15 lat i ponad 300 tysiecy przebiegu. sam przejechalem nim jakies 200 tysiecy w 9 lat (20 tysiecy z lpg) i nie mam zadnych problemow z silnikiem i korozja a samochod nie jest garazowany. zawieszenie tez nie stwarza wielkich problemow, wymienilem amorki, przeguby, wachacze, koncowki drazkow, oraz przekladnie, ale przy dosc intensywnym uzytkowaniu to normalne. zamochod mile mnie zaskoczyl i nigdy nie myslalem ze bede go tak dlugo trzymal. dzis jego wartosc rynkoa jest smisznie niska, nieadekwatna do zalet jakie ten solidny samochod posiada. nie mam zamiaru sie go pozbywac.
Podsumowanie: Oszczędny i niezawodny. Oprócz tego 1.6 o którym pisałem obok, mam też w rodzinie 1.3 (64KM). Silniczek oszczęny, całkiem żwawy i pomimo najprawdopodobniej dużego przebiegu (grubo ponad 200 tys. km)nie bierze oleju. W zawieszeniu poleciała mi półoś (300 zł), piasta (100zł-używka z Citroena C15) i wahacz (100 zł), no ale to było już do roboty , jak go kupiliśmy. Pomimo 16 lat, karoseria trzyma się prawie bez rdzy, ponieważ blachy są cynkowane. Trzeszczy tapicerka w środku. Zawieszenie komfortowe, ale też bezpieczne. Autko rozpędza się do przynajmniej 160 km/h, a do setki ma niecałe 14sek. Żadna rewelka, ale jak na 64KM... Gorąco polecam. To tanie, dobre autko. Trzeba się rozglądać za zadbanym egzemplarzem (tak jak z każdym).
Podsumowanie: Bardzo niezawodne, komfortowe i oszczędne autko. Tylko trochę plastik w środku hałasuje. Mam 1.6 z 1990 roku i od 7 lat (120 tys. km.)w zawieszeniu zmieniłem tylko lewą półoś. Silnik 92 KM, auto waży 930kg, więc chodzi bardzo dobrze. Poza tym dobrze trzyma się drogi - zarówno na ostro pokonywanych zakrętach, jak i na autostradzie ( a licznik czasem zbliża się do 200km/h!). Podsumowując - niepozorne, ale wspaniałe.
Podsumowanie: Bardzo dobre, tanie i niezawodne auto. Troche slaby silnik (mam model 1.1), ale auto lekkie i w miare (jak na tamte czasy) wygodne.
Znajdujesz się w dziale Peugeot 309 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Peugeot 309, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Peugeot 309.
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Peugeot 308. Testujemy nową generację! Jakie silniki do wyboru?
Peugeot 5008 1.6 PureTech 180 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Peugeot 508 PSE HYbrid4 360 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje
Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 KM. Wrażenia z jazdy, spalanie, osiągi i ceny