Peugeot 607 (1999 - 2010) - opinia użytkownika Michu.
2018-01-12, Michu.
Marka: | Peugeot |
---|---|
Model: | 607 |
Generacja: | (1999 - 2010) |
Rok produkcji: | 2000 |
Przebieg: | 327 tys. km |
Nadwozie: | Sedan |
Silnik: | 3.0 |
Podsumowanie:
Bardzo nie doceniany samochód w Polsce. Zapewnia skuteczną ochronę, bezpieczny, pewny. Mam go ponad rok. I nie planuje zmiany. Chyba że będzie nowy Peugeot z serii 6. Serio. Tanie serwisy. Jak ktoś lubi może sam porobić przy samochodzie. Zawsze dowiózł mnie do domu z trasy. Wbrew pozorom może być ekonomiczny. Ze spalaniem na gazie można mimo ponad 200 koni zejść do 10 litrów średniej.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Silnik rewelacja. V6 tka brzmi pięknie. Skrzynia - gdy nauczyłem się używać okazała się moi przyjacielem. Wspólnie objechaliśmy nie jedno bmw :)
-
Zawieszenie:
Wcześniej jeździłem A8. Nerwica przez ciągłe wymiany wachaczy aluminiowych. NATOMIAST 607 MA SUOER STALOWE zawieszenie. Eksploatacja za grosze. Komfort. Jeden guzik utwardza zawieszenie do trybu sport.
-
Wnętrze:
Skóry grzane. Z pamięcią. Bardzo wygodne. Telefon, zmieniarka i wszystko do umilenia jazdy. Pod ręką i solidne. Nie ma mowy o sytuacji znanej z audi A8 gdzie podsufitka opadła....
-
Komfort jazdy:
Miałem wcześniej A8, chevroleta, mercedesy i mogę uczciwie powiedzieć że komfort jazdy w 607 jest na wysokim poziomie. Wygodny a do tego potrafi być pewny i bezpieczny.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 14l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 12l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 10l/100km |
Zalety i Wady
- Dostępność części w dobrych cenach i solidny ocynk nadwozia.
- Super dynamika wygoda i wciąż atrakcyjny wygląd
- Wypas. Ma wszystko co potrzebne. Przydatne.
- Łatwość napraw eksploatacyjnych
- Nie produkują następcy - nowej limuzyny z serii 6