Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
1007 (4 opinie)
106 (55 opinii)
107 (19 opinii)
2008 (11 opinii)
205 (48 opinii)
206 (222 opinie)
207 (28 opinii)
208 (11 opinii)
3008 (16 opinii)
301 (3 opinie)
305 (3 opinie)
306 (118 opinii)
307 (166 opinii)
308 (47 opinii)
309 (18 opinii)
4007 (2 opinie)
405 (97 opinii)
406 (184 opinie)
407 (59 opinii)
5008 (10 opinii)
504 (1 opinia)
505 (11 opinii)
508 (52 opinie)
605 (53 opinie)
607 (42 opinie)
806 (6 opinii)
807 (20 opinii)
Bipper (1 opinia)
Boxer (36 opinii)
Expert (14 opinii)
J5 (10 opinii)
Partner (75 opinii)
RCZ (1 opinia)
Podsumowanie: Miałem vw i opla, peugeoty są lepszymi autami, części tanie a naprawy są proste, cieszę się że Polacy to "wiesniaki" i w co drugiej wiosce stoi na podwórku powypadkowe audi albo pasek... w ten sposób można stać się posiadaczem dobrego auta nie przepłacając przy okazji
Podsumowanie: Kupiłem swoją 406-tkę kiedy miała 4 lata i ponoć 96 tys przebiegu piszę ponoć gdyż brak było książki serwisowej, a wiadomo jak się kalibruje u nas liczniki w używanych autach ... mają albo 96 tyś albo 140 tys w zależności od wyglądu auta we wnętrzu ;o) Rozstaję sie z nią po 5 latach eksploatacji. W tym momencie mam na liczniku 271 tyś kilometrów i same miłe wspomnienia. Silnik 1,8 16V spisywał sie znakomicie olej wymieniałem co 10 tys km i w dalszym ciągu auto jeździ na oleju SYNTETYCZNYM !!! Ktróego jeśli nie zgubi przez uszczelniacz na tyle silnika to napewno go nie spali. Ten uszczelniacz jest małym mankamentem tego silnika i trzeba go wymienic po przejechaniu ok 180 tys km w miarę zużycia wałka tej wymiany znów wymagał przy 250 tyś ale koszt nie jest porażający (ok 90 zł) plus wymiana. Po przejechaniu tych 270 tyś wymieniłem w nim uważam jedynie rzeczy które miały prawo się zużyć 2 krotnie drązki stabilizatorów przód tył, tuleje wahaczy raz amortyzatory mimo iż nie było jeszcze takiej potrzeby po 200 tyś pompae paliwa (koszt nowej 300 pln) kompletne sprzegło (480 pln) drążki stabilizatorów od 50 do 90 zł) linke sprzęgła i gazu (ok 80zł) Przytym autku trzeba uważac tylko na jakość paliwa jakie sie mu leje pod tym względem potrafi kaprysić jak się go zaleje podłym paliwem potrafi starcić na mocy (zdażyło mi sie tak ok 4 razy (raz na BP !!! na trasie z Poznania do Wrocławia) Ważnym elementem jest pierścien miedzy układem wydechowym a kolektorem wydechu nieszczelnosć jego powoduje podniesienie głośnosci pracy silnika i poważny spadek na mocy silnika (ostatnio to zrobiłem (koszt ok 120 zł) i nie poznałem auta myśle, że niejedna nowa 2 litrówka mi nie podskoczy ;o)Zawieszeni komfortowe lubi sobie poskrzypiec ale wymiana tuleji na wahaczach skutecznie to powstrzyma na długi czas. Acha jeszcze wymieniłem łożysko w układzie kierowniczym ale na własna prośbę bo zapomniałem o tym żeby uzupełnić olej w układzie wspomagania i chodziło na sucho ;o) Drogi szczęsliwy posiadaczu Peugeota jeśli przepali się żarówka w liczniku wymień ja natychmiast ja to zbagatelizowałem jeździłem długo z przepalonymi żarówkami i załatwiłem licznik (zawilgotniał i się zacina) koszt kompletu zarówek to jakies 25 zł i wymiana może ze 30 zł ja dałem 20 zł Rozrząd wymieniam co 70 tys km kompletny koszt kompletu to jakieś 300-500zł nie pamiętam dobrze. Teraz przydałoby sie u mnie wymienić rolkę napinacza paska alternatora i łożysko alternatora bo już je słychać a poza tym miód malina. Super auto następny oczywiście Peugeot 406 ! Acha jeszcze jedno jeździłem 407 w kombi 2,0 benzyna na jeździe próbnej auto wyposażone, że aż w dołku ściskało, ale jeśli chodzi odynamikę silnika to moja 406 z 1,8 ma więcej pary mysle ze ze wzgledu na masę kombi powinien tam być mocniejszy motor pozdrawiam Marek
Podsumowanie: Po prostu limuzyna :) Jak na dość wiekowe auto wiele parametrów ma rewelacyjne. Jeździlismy z ojcem wersją turbo injection z silnikiem 2.2 dobrych kilka lat i wspomnienia sa tylko pozytywne. Właśnie przesiadamy sie w mniejszego peugeot'a i tego chcemy sprzedać. Chętnych odsyłam do ogłoszenia w gratce.
Podsumowanie: Bardzo przyjemny a najlepsze jest to że w nim jest tyle miejsca choć mogło by się wydawać że jest o wiele mniejszy.1,4 benzyna ok mało pali no i jedzie.
Podsumowanie: Super autko kto je ma wie o czym mówię
Podsumowanie: 1.Od czasu do czasu kłopot z drzwiami 2.Przy obnizeniu kierownicy nie widać górnych kontrolek i szybkościomierza 3.Zapinanie pasów bezpieczeństwa to stres - powinny być automatyczne 4.Silnik 1600 dobry ale automatyczna skrzynia biegów ma duże opóźnienia 5.Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje "teoretyczny" poziom paliwa - na trasie mogą być niespodzianki z tego tytułu. 6.Zawieszenie skrzypi od czsu do czasu
Podsumowanie: Miałem 205-tke z 86roku.1.9D.290tys przebiegu.troche toporne auto tzn ciezko biegi wchodzily i kierownica z racji braku wspomagania.zawieszenie zniszczyl i zaniedbał poprzedni właściciel.ale silnik poprostu SUPER.nie do zarzniecia, w zime palil jak na dotyk mimo takiego przebiegu.b. oszczedny,ogolnie samochod bezawaryjny mimo 20 lat(raz wypadla jakas czesc ze sprzęgła,nawet niewiem co to,mechanicy wlozyli zamiast tego jakas tuleje,koszt 40 zł:)i to wszystko z jego awarii.zobaczymy ktore ze wspolczesnych aut w tym wieku z takim przebiegiem i tak zaniedbane bedzie sie tak wspaniale spisywac.chce dodac ze wiekszosc kilometrow ktore ja nim zrobilem przejechal na opale.i nic.poprostu NIEZNISZCZALNE auto
Podsumowanie: cenię go za to,że jeszcze nigdy mnie nie zawiódł,polecam gorąco jestem fanem tego samochodu.
Podsumowanie: niezawodny przede wszystki, bardzo dobrze, wygodnie się jeździ, dobre spalanie benzyniak 1,4.
Podsumowanie: mam Partnera 14, z 1999roku jestem nim zachwycony za to, że mało pali, jest niezawodny, i tyle w nim miejsca.
Znajdujesz się w dziale Peugeot opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Peugeot, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 33 modeli samochodów marki Peugeot.
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Peugeot 308. Testujemy nową generację! Jakie silniki do wyboru?
Peugeot 5008 1.6 PureTech 180 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Peugeot 508 PSE HYbrid4 360 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje
Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 KM. Wrażenia z jazdy, spalanie, osiągi i ceny