Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
19 (190 opinii)
21 (35 opinii)
25 (22 opinie)
4 (1 opinia)
5 (28 opinii)
9 (6 opinii)
Avantime (4 opinie)
Captur (4 opinie)
Clio (359 opinii)
Espace (85 opinii)
Express (4 opinie)
Fluence (26 opinii)
Fuego (2 opinie)
Grand Espace (3 opinie)
Grand Scenic (21 opinii)
Kadjar (10 opinii)
Kangoo (88 opinii)
Koleos (16 opinii)
Laguna (494 opinie)
Latitude (6 opinii)
Master (53 opinie)
Maxity (1 opinia)
Megane (557 opinii)
Messenger (1 opinia)
Modus (13 opinii)
Safrane (46 opinii)
Scenic (234 opinie)
Talisman (1 opinia)
Thalia (120 opinii)
Trafic (27 opinii)
Twingo (78 opinii)
Vel Satis (20 opinii)
Wind (1 opinia)
Podsumowanie: zdecydowanie tak
Podsumowanie: Polecam szczególnie z silnikiem takim jak ja mam 1.5 75km silnik wolny od usterek nie jest to dci z poprzednich generacji. Silnik jest dopracowany wtryskiwacze SIEMENS, bez dwumasu (w wersji 90 km już jest) oraz z DPF. Po podniesieniu mocy do 100 km auto jest bardzo dynamiczne ok 10 sek do 100. bez zmiany na spalanie więc polecam. Co chodzi o wnętrze jak na ta klase nie ma szału ale uważam że jest dobrze wykonane i wygląda lepiej niż jakaś skoda seat oraz toyota.
Podsumowanie: Awarie elektroniki, męczące
Podsumowanie: Bardzo dopracowane auto. Blisko 300 tysięcy na liczniku i nie widać resursu dla silnika. Wystarczy wymieniać płyny eksploatacyjne i filtry w miarę często i będziecie się cieszyć z jazdy. Koledzy z pracy posiadający Audi czy Toyota znacznie częściej odwiedzają mechanika z mniejszymi naprawami.
Podsumowanie: Polecam ten samochód, spokojnie można zabrać rodzinę na wczasy jak również czasem przewieźć materiały na budowę . Silnik bardzo zadowalający.
Podsumowanie: Ogólnie ok
Podsumowanie: Polecam, duży komfort za rozsądne pieniądze
Podsumowanie: Po przejechaniu 85 tysięcy stwierdzam, że nie ma się specjalnie do czego przyczepić , ogólnie jestem zadowolona. Wcześniej jeździłam Toyotą Yaris i uważam że Clio jest cichsze i bardziej komfortowe, że o spalaniu nie wspomnę :-) Nie jest to limuzyna, więc cudów nie ma, jazda na dalsze trasy jest dość męcząca. Najbardziej przeszkadza mi problem z odparowaniem szyb, w żadnym wcześniejszym aucie tego miałam. Mimo to kupiłabym je kolejny raz, chociaż wolałabym segment wyżej, bo na co dzień jeżdżę w trasy.
Podsumowanie: Przyjemne auto.
Podsumowanie: Wcześniej jeździłem Megane I z 98r. Megane II zrobiłem ponad 70 tyś km, zarówno wkoło komina jak i na dalszych trasach. Między bajki można włożyć opinie o awaryjności tego samochodu - jedyne wydatki, jakie poniosłem to koszty związane z eksploatacją - układ hamulcowy, zawieszenie, filtry, rozrząd i tyle. Odnośnie rozrządu - polecam wymieniać rozrząd z pompą cieczy chłodzącej oraz kołem zmiennych faz i generalnie skrócić interwały serwisowe. Jedyną awarią były czujniki: położenia wału i wałka rozrządu. Koszt zakupu nowych to 100-150zł, a wymianę można wykonać we własnym zakresie nawet będąc technicznie upośledzony. W warsztacie wymienią je za 50zł bo to dosłownie 20min roboty bez konieczności demontażu czegokolwiek. W tej chwili samochód ma 205tyś i nadal służy jako "samochód zastępczy dostawczy" czyli holowanie łodzi, wypady na rybki, grzybki. Nie ma na nim śladu rdzy, nie konsumuje nadmiernie oleju. Kupiłem Megane III i też sobie chwalę.
Znajdujesz się w dziale Renault opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Renault, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 33 modeli samochodów marki Renault.
Średnia cena na podstawie 18 ofert:
29 364 złZakres cen: 21 900 – 38 900 zł
Średnia cena na podstawie 62 ofert:
10 328 złZakres cen: 6 500 – 17 900 zł
Średnia cena na podstawie 19 ofert:
3 973 złZakres cen: 1 999 – 7 700 zł
Renault Arkana. Czy ta hybryda jest warta swojej ceny? Sprawdzamy dla kogo jest to auto
Renault Megane E-Tech. Elektryczna rewolucja Renault
Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, zasięg i ceny
Renault Megane1.3 TCe 140 KM vs Citroen C4 1.2 PureTech 130 KM. Jeden segment, zupełnie inne auta
Renault Arkana 1.6 E-Tech 145 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, dane techniczne i ceny