Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Generalnie jestem zawiedziony tanimi sztuczkami toyoty w celu wyciągnięcia pieniędzy niż samym autem. Auto spełnia swoje zadanie, ale jest tak delikatne, że strach je zostawić na 5 minut na publicznym parkingu, żeby nie było nowych otarć i obić. Zobaczymy, czy wytrzyma obiecywane 15 lat....
Podsumowanie: nie zmienię marki
Podsumowanie: Kup TOYOTE, mówili. Będziesz miał dobry, niezawodny samochód, mówili. Auto zakupione w salonie, ostatni wypust w tej budzie. Na gwarancji było cudownie. Nic się nie psuło hahaha. A później najpierw alternator, później sprzęgło, wsteczny nie zawsze wchodził, piąty bieg zaczął wyskakiwać, zamek centralny drzwi od kierowcy, dyferencjał a do tego co jakiś czas komputer wywala jakiś błąd np. obwód sterowania turbosprężarką... Na domiar złego widać już ogniska rdzy! Wszystko wymieniam na bieżąco, ale ona ciągle chce więcej. Na trasie nie ma czym wyprzedzać, nie jest to auto do szybkiej jazdy. Auto czasami lubi się chwilę (kluczowy moment) zastanowić czy musi przyspieszyć. Ale po mieście jeździ się bardzo dobrze. Pochwalić muszę napęd i zawieszenie, jazda w zimie z dobrymi zimówkami to gwarancja bezpieczeństwa. Z błota też można się wydostać, ale w teren odradzam. Może trafiłem niedorobiony egzemplarz... Od 140 tys. zaczęły się po prostu jaja, ale mało śmieszne. Nie mogę polecić niestety. Jak ktoś mi poleci znowu ravkę albo avensisa to go opluję :D
Podsumowanie: Ocena ogólna jest jak najbardziej pozytywna, jednak za takie pieniądze oczekuje się zdecydowanie więcej. Dziwne brzęczęnie dobiegające z różnych miejsc samochodu sprawia wrażenie kiepskiego wykonania, jednak całe szczęście efekt ten mija kiedy samochód się "rozgrzeje". Zgłoszę to na najbliższym przeglądzie i mam nadzieję, że coś wymyślą. Druga sprawa to spalanie, które wg moich obliczeń wynosi ok. 7 litrów w trasie mieszanej, natomiast komputer uparcie pokazuje 6. Producent deklaruje 5,4 l/100km, co jest moim zdaniem awykonalne. Dla porównania powiem, Fordem Focusem 1.8 tdci byłem w stanie jeździć równo z deklaracją producenta tj. 5,3l/100km. Przejechałem tym samochodem zaledwie 3 tys. km więc niewiele mogę powiedzieć na temat jego awaryjności. Komfort podróży jest natomiast doskonały a dynamika do małych prędkości zadowalająca. Powyżej 100-120 km/h czuć jednak brak mocy.
Podsumowanie: twarde plastyki na desce to błąd
Podsumowanie: Auto uniwersalne. Bezpieczne. Pakowne - jak trzeba przewieźć coś większego to po złożeniu siedzeń jest naprawdę sporo przestrzeni. Wygodne dla 4 osób. 4x4 super na polskie warunki. Nie jest to stały napęd 4x4 ale na warunki drogowe polskie jest super. Głęboki śnieg czy błotnista droga w lesie nie są przeszkodą. Pewnego razu, przez niespodziewany lód na drodze, wbiłem się w ponad metrową zaspę na dwie długości samochodu. Nie było problemu z wyjazdem. Auto wyszło z tej przygody nietknięte. Super! Innym autem bym pewnie utknął na dłużej.
Podsumowanie: Auto uniwersalne. Bezpieczne. Pakowne - jak trzeba przewieźć coś większego to po złożeniu siedzeń jest naprawdę sporo przestrzeni. Wygodne dla 4 osób. 4x4 super na polskie warunki. Nie jest to stały napęd 4x4 ale na warunki drogowe polskie jest super. Głęboki śnieg czy błotnista droga w lesie nie są przeszkodą. Pewnego razu, przez niespodziewany lód na drodze, wbiłem się w ponad metrową zaspę na dwie długości samochodu. Nie było problemu z wyjazdem. Auto wyszło z tej przygody nietknięte. Super! Innym autem bym pewnie utknął na dłużej.
Podsumowanie: samochod ok
Podsumowanie: Jeżdżę tym autem od nowości, w pierwszych latach bez awarii i było super. Niestety jak coś wysiada to po całości. Po 70000 wymiana tarczy sprzęgła - 1500, po 95 000 znów sprzęgło i koło dwumasowe 3500, amortyzatory 1800, alternator 1650. Nic tu nie wysiada za kilka stówek. Toyota mocno przereklamowana, posiadam 2 auto 2 lata starsze które reperujemy za normalne pieniądze. Na trasie głośna, przejazd autostradą to czysta katorga, w terenie sprawuje się bardzo dobrze - mieszkam w górach i jej sprawność doceniam na co dzień zwłaszcza zimą.
Podsumowanie: Wszystko poza spalaniem jest ok
Znajdujesz się w dziale Toyota RAV 4 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Toyota RAV 4, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 5 generacji samochodów Toyota RAV 4.
Średnia cena na podstawie 12 ofert:
142 533 złZakres cen: 132 500 – 157 600 zł
Średnia cena na podstawie 61 ofert:
86 147 złZakres cen: 61 900 – 129 900 zł
Średnia cena na podstawie 46 ofert:
34 711 złZakres cen: 20 900 – 62 000 zł
Toyota RAV4 2.5 Hybrid DynamicForce 222KM AWD-i e-CVT hybryda. Czy to SUV także na autostradę i w teren?
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 222KM AWD-i e-CVT. Japońskie know-how na hybrydowego SUV-a segmentu klasy średniej
Toyota RAV4. Testujemy hybrydę z napędem 4x4 (video)
Honda CR-V i Toyota RAV-4: pojedynek klasyków – runda czwarta
Toyota RAV4 2.0 - wrażenia z jazdy